Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Välja mobil


magnus

Rekommendera Poster

Borde väl inte lägga mig i här men jag har varit utan nalle i över ett år nu ÅDE ÄR SÅ SKÖÖÖÖÖNT!!! (w00t)  (w00t)  (w00t)

Det är verkligen imponerande! Jag testade också att hålla mig ifrån för några år sedan och blev överraskad över hur snabbt man vänjer sig.

Det var ingen övning i självbehärskning utan bara en livsnödvändighet.... telefonen har grillat mig ända in i väggen... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Ja, det skiljde ungefär 800 kr har jag för mig, iaf eftersom jag inte behövde något abonnemang, antar att det annars inte skiljer något särskillt.

 

Testade även P900, men som maccis sa - det är mer handdator än mobil. Gissar att jag hade ruttnat på det omständiga gränssnittet efter att ny-köps-yran lagt sig. Att det inte blev någon annan ericsson berodde på att jag vill kunna ladda ned lite onödiga och kul apps som icq, webbläsare och annat jox.

Som sagt, Netfront är den bästa webbläsaren och AgileMessenger den bästa IM-klienten. Nya versionen av den sistnämnda har till exempel stöd för att skicka bilder(!). Den är även gratis. Netfront kostar 10 dollar eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen. Verkar som nallen ligger och väntar på mitt utlämningsställe nu. Beställde från katshing.se 14.26 igår och och vid 12 idag verkar den lämnats i stan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu lekt av mig lite med mobilen. Fixade ett vodafone-kontantkort och det mesta verkar funka fint. Kanske inte världens snabbaste på att starta program, men helt ok. Himla schyst kärm, ok kamera och inte minst programutbudet är ju skitkul. Köpte just ICQ för nallen och det funkar fint:-) Mailklienten funkar godkänt och Opera också ok, även om de flesta sidor blir lite väl skumma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...