Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Transfer purchases fungerar ej för Iphone apps.


Laev

Rekommendera Poster

Har flyttat över musik från macen till pcn och tänkte därför synca min iphone till pcn i fortsättningen. Musik går bra, men det går inte att föra över appsen från iphone till pc. Står att jag måste authoriza datorn, trots att det redan är gjort. Är det någon som haft liknande problem och vet en lösning? jag orkar verkligen inte ladda ned alla apps manuellt igen och sen ändra inställningarna i alla igen, spec inte i GTD-appar och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad händer om du går in under (sitter i Windows Vista nu så lite förbehåll gällande menynamnen) "Affär" och sedan "Leta efter tillgängliga hämtningar"? Så har i alla fall jag gjort för att få hem allt då jag bytt dator. Bara att sätta igång, ta en kopp kaffe och se hur de köpta appsen åter hämtas. Eller ville du att det skulle gå ännu snabbare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har testat det, men det verkar inte fungera för apps. av någon anledning är min dator inte authorizad för apps, även fast jag ställt in den på att vara det. är mycket möjligt att det inte bara är apps, men jag tror faktiskt inte jag köpt musik via iTunes. Så den säger att det inte finns något att ladda ned.

Provade att köpa lite apps, med det vanliga iTunes store-kontot, vilket fungerade bra. Men sen när jag skulle installera dem på min iPhone sa den att datorn inte var authorized :S

Har provat att deauthoriza och sen authoriza igen, men det verkar inte hjälpa.

Har funderat på att be apple reseta alla authorizes, men är rädd för att det inte kommer fungera på någon dator då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...