iPhone-moi Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Heej! Jag har en iPhone och skulle därför behöva konvertera en AVI film till MP4 format. Jag har en iMac -08 och en iPhone Classic! Vad ska jag ha för program? GRATIS såklart!! Behövs fort, så tacksam för snabb hjälp! / Kristoffer Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomhowler Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 handbreak, funkar tokbra Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErkaJerka Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 iSquint är oxå bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrahamsson_94 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Ett bra program som jag själv använt mycket är "Videora iPod Converter" finns här http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-classic/ Det är väldigt lätt att använda, dock tar det lite tid men det gör det väl med alla konverteringsprogram. Man kan även ladda ner YouTube-filmer som man sedan kan lägga in på iPoden/iPhonen. (det är gratis) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleponken Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 rekomenderar handbreak!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.