Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte installera nerladdade programm


_Benji_94

Rekommendera Poster

Tja !

 

Jag kan inte isnatllera programmen som jag har laddat ner från piratebay. det kommer upp en varnings skylt "Programmet "teleport" installerades inte på ipod-enheten. efter som den inte kunde verifieras"

 

Behöver Hjälp :)

 

Tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte ladda ner från ett säkert ställe, som Versiontracker ex.vis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

program från thepiratebay kan innehålla meckel och äckel. framförallt så blir det systemkritiskt om det är ett program som man ska godkänna med lösenord. lösenordet finns just till för att man ska tänka en extra gång om det är säkert och man litar på källan.

 

datorn är bara säkert från trojaner och (framtida) virus så länge användaren inte öppnar dörren på vid gavel.

om du promt måste använda thepiratebay för just program. för att programmets riktiga server ligger nere eller vad det nu kan vara för legetim anledning så se till att en massa laddat ner före dig och att det är från en "trusted" upploder eller vad det heter.

 

oavsett vad man tycker om thepiratebay så är det skillnad på att ladda ner filmer som film-bolagen vägrar låta oss köpa via itunes/apple-tv eller installera program som kräver lösenord och lägger sig i systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad jag förstår så försöker du installera nedladdade .ipa filer på din Touch?

 

Det går inte om du inte jailbreakar och det kommer inte gå då heller om du inte modifierar vissa saker eller laddar ner ett program. Jag kommer inte hjälpa dig med detta eftersom det är olagligt att ladda ner program gratis som egentligen kostar... men om du ändå vill så kan du googla på det, jag lovar att det finns guider "där ute"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...