Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på program från Cydia och Installer


_Benji_94

Rekommendera Poster

Tja jag har jailbreakat min ipod touch 2g. jag skulle vilja veta några bara och roliga program som man kan ladda ner från Cydia och Installer. görna namn och vad dom gör :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Iphone guy

BossPrefs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"För iPods är det ju lite mer begränsat, men Smoog och Glasklart är snygga teman. Sedan har vi ju Backgrounder som tillåter att man kör applikationer i bakgrunden, det är användbart. AptBackup är ett måste, eftersom om du skulle få problem med din iPod och måste återställa, så kan skapa en lista över dina applikationer du installerat från Cydia och sedan återställa dessa när du har återställt iPoden.

 

Här kommer en lista på resten utan beskrivningar:

 

Five Icon Dock

SBSettings

CyDelete

Emoji

MxTube

Processes (för SBSettings)

SysInfoPlus

TVOut

VoIPover3G

Flashlight

 

Alla ovanstående är mycket rekommenderade ;)"

 

Ett av mina inlägg i en annan tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har provat alla och dem var bra. jag har ju mina favoriter och det är från cydia allihopa

 

Stack

 

( svårt att förklara sök på den i cydia för info)

 

Dtunes

 

( kan kolla på filmer som man laddat ner från ipoden men då behöver man ochså "safari download plug in" som finns i cydia)

 

Mobile theatre

 

( kan ladda ner filmer och serier mycket bra app om man vill ladda ner sånt)

 

Categories

 

( man kan ha mer ordning på alla apps i mappar tex spel så lägger du in alla dina spel i den mappen)

 

IBlank

 

( Gör så att du kan ha blanka ikoner och då kan du flytta dina applicationer som du vill. och om man inte vill att det ska hända någonting när du trycker på en blank ikon ska du ladda ner "BlankNull")

 

Lockdown

 

( gör så att du kan låsa dina apps så att man behöver ett lösenord)

 

appbackup

( om du blir tvungen att återställa din ipod så kan du göra en backup på alla dina apps från appstore så kopieras de till itunes och sedan kopieras dom tillbaka efter återställningen men du mste gå in i appen och klicka på säkerhetskopiera innan)

 

aptbackup

( gör så att du kan göra en back up på alla apps från cydia efter att du har återställt din ipod så e det bara att öppna upp cydia och ladda ner apt backup och trycka på restore men inann du gör en återställning måste du klicka på backup i appen)

 

sixrows

( gör så att man kan ha 6 ikoner lodrätt)

 

springback

 

( gör en backup på din springboard)

 

 

Hoppar det är någonting ni får nytta av :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...