Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kraschande InDesign CS4


Gisselfeldt

Rekommendera Poster

Gisselfeldt

Hejsan

 

Har en windowsklient (Vista Enterprise x64) i nätet som har problem med att InDesign kraschar titt som tätt. Det händer lite sporadiskt när användaren använder sig av textverktyg, lager och historia osv. Dokumentet som det arbetas i är ett nytt dokument skapat i CS4 och sparat i CS4-format, så det är inte frågan om ett kompabilitetsproblem.

 

Vid koll i eventviewern ser jag följande:

Faulting application InDesign.exe, version 6.0.1.532, time stamp 0x497138bd, faulting module ntdll.dll, version 6.0.6001.18000, time stamp 0x4791a783, exception code 0xc0000374, fault offset 0x000aada3, process id 0x169c, application start time 0x01c9b1e72bfa3c48.

 

Jag har Googlat, och jag har sökt i AdobeForumet, men jag hittar inga bra lösningar på problemet.

Inga tredjepartsplug-ins eller liknande installerat, utan det är en ren defaultinstallation. Inga andra program i sviten har samma problem.

 

Maskinen är en HP 6710b med 4Gb i ram. InDesign är ominstallerat. Inga andra tyngre processer körs samtidigt som InDesign.

 

Någon som har varit med om detta problemet och har en bra lösning innan jag börjar ominstallera och skruva ur minnen?

Undanbedjer kommentarer som "Om du hade köpt en Mac så hade du inte haft domhär problemen" :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...