Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

GTD till iPhone som syncar mot ical, finnsd det?


cederlallen

Rekommendera Poster

cederlallen

Jag har slängt ett hastigt öga på exempelvis Firetask och Things for iPhone men blir inte klok på om de syncar mot "Att göra listan" i iCal.

 

Finns det någon som har tips på program som gör det? Gärna omdöme också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har slängt ett hastigt öga på exempelvis Firetask och Things for iPhone men blir inte klok på om de syncar mot "Att göra listan" i iCal.

 

Finns det någon som har tips på program som gör det? Gärna omdöme också!

 

Things fungerar utmärkt. Snabb, enkel installation. Snabb, enkel synkronisering och jodå - den fungerar med "Tod-do" listan men jag tror att du menar i Mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cederlallen
Things fungerar utmärkt. Snabb, enkel installation. Snabb, enkel synkronisering och jodå - den fungerar med "Tod-do" listan men jag tror att du menar i Mail.

 

Tittat på things med 50$ för programmet och sedan 75SEK för iphone appen svider en del.

 

Jo jag menar iCal, de To-Do du lägger till på högersidan av iCal, det är samma som dyker upp i mail, men du kan i iCal länka uppgifterna till de olika kalendrar du har etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittat på things med 50$ för programmet och sedan 75SEK för iphone appen svider en del.

 

Jo jag menar iCal, de To-Do du lägger till på högersidan av iCal, det är samma som dyker upp i mail, men du kan i iCal länka uppgifterna till de olika kalendrar du har etc.

 

Jorå, men minns jag rätt så räknas "To-Do" till Mail - även om de också finnas i iCal - petitess naturligtvis men nu vet vi att vi menar samma sak.

 

:)

 

Mot bakgrund av vad Things klarar så tycker i alla fall inte jag att det är särskilt högt pris som du får betala, men det är jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

peterfagerberg

Håller med Northwiz!

 

Har tittat på massor av GTD-appar och Things är numera en vital komponent i mitt liv. Lite mer info om hur man synkar mot iCal hittar du här. Här hittar du också lite bra användartips.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...