boomhowler Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Är det någon som har en WD Freeagent Pro (orange/svart extern sak) som har en USB-modul till salu? Till disken följer ju det med två moduler, en för usb och en för firewire och jag har precis flyttat vilket har resulterat i att min usb-del har försvunnit. Jag skulle gärna köpa den om det är någon som har en till salu, Seagate har inga reservdelar på lager och samma sak hos dustin. // David Lindegren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Är det någon som har en WD Freeagent Pro (orange/svart extern sak) som har en USB-modul till salu? Till disken följer ju det med två moduler, en för usb och en för firewire och jag har precis flyttat vilket har resulterat i att min usb-del har försvunnit. Jag skulle gärna köpa den om det är någon som har en till salu, Seagate har inga reservdelar på lager och samma sak hos dustin. // David Lindegren Är det inte mini-USB i anslutning till hårddisken och vanlig USB-anslutning till datorn? I så fall har Clas Ohlson den i lager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomhowler Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 w0t? måste kollas hmm jag hittar ingen. Alltså, det är inte sladden som saknas utan det är själva modulen till hårddisken, som är utbytbar, som inte finns kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.