Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Avinstallera Windows 7 från min Mac

noler

Recommended Posts

Jag funderar på att installera Windows 7 på min Macbook Pro Unibody, som sekundärt operativsystem. Men som bekant är det ju bara i betastadiet just nu. Hur gör jag för att ta bort Windows 7 (och partitionen som krävs) om jag får lust till det senare?

Alltså. Om jag gör en partition på säg 32GB och lägger inte Windows 7 där. Hur avinstallerar jag Windows 7 och får tillbaka de 32GB till min Mac OS X-partition?

Tacksam för alla svar

Vad jag vet är det bara att starta Bootcamp i OS X igen och välja att ta bort Windows så är det klart sen.

Ah, jag startade bara bootcamp och tog bort partitionen med xp när jag ville få bort win.

Okej, det lät ju inte svårt. :)

En sak till. Fick ni till ljud och grafikkort-drivers, eller är det något man får leva med. Att det inte fungerar?

Carlisle_united
Okej, det lät ju inte svårt. :)

En sak till. Fick ni till ljud och grafikkort-drivers, eller är det något man får leva med. Att det inte fungerar?

funkar inte dom drivrutinerna som man installerar när man installerar bootcamp i windows?

funkar inte dom drivrutinerna som man installerar när man installerar bootcamp i windows?

Jag har inget ljud åtminstone :fundersam:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...