Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vill bli av med en del fett


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

Inte alls. Man förbrukar ungefär lika mycket om man går 5 km som när man joggar 5 km, det senare blir intensivare men i gengäld kortvarigare.

 

Nej, det var inte lyfta skrot jag menade. Jag menar konditionspass, cykling (spinning), löpmaskiner etc

När man talar om bra eller dålig kondis handlar det om maximal syreupptagningsförmåga. Och den förbättras mer vid hårdare ansträngning. 5 km skidåkning är ännu mer krävande i det fallet, för då är i stort sett alla muskler i kroppen i större behov av syre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar
A_bite_of_the_apple
Vad är det för test? Att öva på att putta brottslingar ner från höghus? :hihihi:

 

Nä, det är så att när man klappat ned någon med batongen eller skjutit personen så måste man orka släppa liket till ett bra gömställe. Då är 15 eller om det nu var 20 meter grundkravet

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
testa att inte äta?

 

Nej, jag är varken anorektiskt, naiv eller dum i huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Terve

 

Långsam löpning!!!!

 

Jag var väldigt nere i början av 1990-talet, min vikt var 110kg på mina 178 cm. :chock:

På den tiden syssla jag med pistolskytte och kom i kontakt med Rangar Skanåker. Han tipsade mig att löpträna för att få ned pulsen. (Endast en död man håller pistolen stilla :fundersam: )

Detta blev en rutin för mig, LÖP INTE SNABBARE ÄN DU KAN PRATA....annars kommer skadorna som brev på posten. :stjarnsmall:

 

Numera löper jag 12 km varannan dag, långpromenader på"vilodagen"med mina dalmatinerhundar....

JAG KAN KÄKA SÅ MYCKET JAG VILL OCH ÄNDÅ BARA VÄGA 83KG :rockapa:

 

Lycka till med ditt nya jag!

 

Mvh / Luken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, det är så att när man klappat ned någon med batongen eller skjutit personen så måste man orka släppa liket till ett bra gömställe. Då är 15 eller om det nu var 20 meter grundkravet

 

:whistling:

Jag tror du menar släpa (inte släppa).

I all välmening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Jag tror du menar släpa (inte släppa).

I all välmening.

 

alldeles riktigt, tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...