lim Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Kolla på "Fear and loathing in Las Vegas" med Jhonny Depp och Benicio del Toro. Knäpp, rolig och udda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberPet Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Låter spännande. Jag gillar Johnny Depp. Han har en speciell spelstil som är lite läcker (sen ser han bra ut, vilket inte skadar). Såg "Once upon a time in Mexico" nyligen och tyckte den var kanon (hade ju dessutom en annan läckerbit, Antonio Banderas). Depps rollkaraktär var minst sagt slemmig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Låter spännande. Jag gillar Johnny Depp. Han har en speciell spelstil som är lite läcker (sen ser han bra ut, vilket inte skadar). Såg "Once upon a time in Mexico" nyligen och tyckte den var kanon (hade ju dessutom en annan läckerbit, Antonio Banderas). Depps rollkaraktär var minst sagt slemmig. Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberPet Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... (w00t) Hur länge tror du att du kan låta din fru sitta instängd i duschkabinen? (w00t) (w00t) (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... (w00t) Hur länge tror du att du kan låta din fru sitta instängd i duschkabinen? (w00t) (w00t) (w00t) Tills jag fixat fjärrkontrollen!!! HAHAHAHA......... min mage...... ohohhh0o....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Kolla på "Fear and loathing in Las Vegas" med Jhonny Depp och Benicio del Toro. Knäpp, rolig och udda! Den är verkligen helskum den filmen!!! Man blir nästan "hög" av filmen!!! Skitskum men ändå rätt kul och bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 En av de få combos där både boken och filmen har existensberättigande. Båda är bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lim Posted April 22, 2004 Author Share Posted April 22, 2004 Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... Men Depp ÄR väl 40+...??? Haha, visste inte att det fanns en bok med.. skumt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Tror du Hollywood hittar på sina egna historier? Pah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macigen Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Min favoritfilm just nu är Pirates of the Caribbean där Depp är suverän! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Min favoritfilm just nu är Pirates of the Caribbean där Depp är suverän! Den måste jag se.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoppora Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberPet Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Kul att se att det finns fler Depp-fans. Såg Pirates of the Carribean också, riktigt trevlig film. Komisk. Gillade också Big Fish (utan Depp, deppar ihop!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish. Mmmm, Sleepy Hollow är mucho mambo bra!!! Riktigt cool roll han har också!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Jag tycker att Pirates of the Caribbean var jättebra. En annan bra film som Depp har gjort är den när han hade saxar till händer. Det var länge sedan jag såg den filmen. (kommer tyvärr inte ihåg vad den heter) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberPet Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Edward Scissorhands? En annan bra Depp-film är ju den där han är Don Juan! *suckar hängivet* Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Cry baby och Gilbert Grape är oxå bra filmer som han har varit med i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
islandssill Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish. Såg Big Fish och blev lite besviken. måste nästan säga att de är en av de Burton-filmer jag tycker minst om! (av de jag sett). Sen kanske de höga förväntningarna spelade in. Burton är min favorit i hollywood. Kan inte du förklara vad jag missat.. Se hellre "Ed Wood" - med Depp som den namnkunnige regissören. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.