Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Helskön Depp-film!


lim

Rekommendera Poster

Låter spännande. Jag gillar Johnny Depp. Han har en speciell spelstil som är lite läcker (sen ser han bra ut, vilket inte skadar). Såg "Once upon a time in Mexico" nyligen och tyckte den var kanon (hade ju dessutom en annan läckerbit, Antonio Banderas). Depps rollkaraktär var minst sagt slemmig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter spännande. Jag gillar Johnny Depp. Han har en speciell spelstil som är lite läcker (sen ser han bra ut, vilket inte skadar). Såg "Once upon a time in Mexico" nyligen och tyckte den var kanon (hade ju dessutom en annan läckerbit, Antonio Banderas). Depps rollkaraktär var minst sagt slemmig.  :lol:

Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... :blush::blink: (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... :blush:  :blink:  (w00t)

Hur länge tror du att du kan låta din fru sitta instängd i duschkabinen? (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju rätt lik Depp fast 40+..... :blush:  :blink:  (w00t)

Hur länge tror du att du kan låta din fru sitta instängd i duschkabinen? (w00t) (w00t) (w00t)

Tills jag fixat fjärrkontrollen!!! HAHAHAHA......... min mage...... ohohhh0o.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på "Fear and loathing in Las Vegas" med Jhonny Depp och Benicio del Toro. Knäpp, rolig och udda!

Den är verkligen helskum den filmen!!!

 

Man blir nästan "hög" av filmen!!! Skitskum men ändå rätt kul och bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de få combos där både boken och filmen har existensberättigande. Båda är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju rätt lik Depp fast 40+.....

Men Depp ÄR väl 40+...???

 

Haha, visste inte att det fanns en bok med.. skumt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att det finns fler Depp-fans. :)

 

Såg Pirates of the Carribean också, riktigt trevlig film. Komisk. Gillade också Big Fish (utan Depp, deppar ihop!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish.

Mmmm, Sleepy Hollow är mucho mambo bra!!! B) Riktigt cool roll han har också!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att Pirates of the Caribbean var jättebra.

En annan bra film som Depp har gjort är den när han hade saxar till händer. Det var länge sedan jag såg den filmen. (kommer tyvärr inte ihåg vad den heter)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edward Scissorhands?

 

En annan bra Depp-film är ju den där han är Don Juan! *suckar hängivet* :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

islandssill
Depp har gjort sina bästa insatser i Tim Burton's filmer tycker jag. Favoriten är tveklöst Sleepy Hollow! För övrigt så är Tim Burtons nya film (utan Depp) även den en riktigt bra film, Big Fish.

Såg Big Fish och blev lite besviken. måste nästan säga att de är en av de Burton-filmer jag tycker minst om! (av de jag sett).

Sen kanske de höga förväntningarna spelade in. Burton är min favorit i hollywood. Kan inte du förklara vad jag missat.. Se hellre "Ed Wood" - med Depp som den namnkunnige regissören.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...