Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leveranstid halebop


cederlallen

Rekommendera Poster

Någon som vet ngt om avtalsbrevet? Paketet ligger på posten men inte fått ngt avtal att skriva under?

 

Ligger detta i lådan?? snabbt svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Hum... du ska inte kunna hämta ut paketet utan just det AVIt. eftersom det skickas med avtalspaket så ska inte posten lämna ut den.

AVIt måste skrivas under på två ställen ett ställe som kvitterar paketet och ett ställe där du godkänner avtalet med Halebop, posten skickar sen avtalet till Halebop och då först har ni ingåt ett avtal.

 

Just nu har du inte godkänt avtalet med Halebop vilket innebär att affären inte är slutförd.

(necropost, jag vet)

 

Detta är mitt problem nu också. Jag hämtade ut mitt paket med bara kolli-numret, men senare fick jag avin. På den står det:

"OBS! Både avtal och avi måste skrivas på. Blanketten lämnas sedan in odelad till posten". Jag har inte fått något SIM-kort, och mitt nuvarande hör till telia. Måste jag alltså fylla i avin, lämna in den och vänta till tidigast på tisdag för att kunna använda min iPhone? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycks inte hitta någon redigera-funktion, så därför doublepostar jag.

Mitt problem har löst sig nu, halebop skickar ett nytt sim-kort till mig, och under tiden fungerar mitt gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...