Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leveranstid halebop


cederlallen

Rekommendera Poster

cederlallen

Hur lång leveranstid har ni haft från halebop, jag beställde i söndags och får aldrig besked om kolli-nr, de hänvisar bara till imorgon varje dag, det skulle ta två dagar men den är fortfarande inte skickad.

 

Tar det längre tid att få luren när man porterar numret? Eller skickar dom den lika snabbt, bara att man får vänta på att sim-kortet skall fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde i fredags, idag tisdag fick jag kolli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du köpt en iPhone och nytt nummer levererar vi iPhone till Posten inom 24 h. Om du valt att flytta med ditt nummer till Halebop när du skaffat din iPhone måste vi invänta svar från överlämnande operatör innan vi skickar iPhone till Posten. I samband med att vi skickar iPhone till Posten går en leveransbekräftelse ut.

 

Mvh Gabriella på Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du köpt en iPhone och nytt nummer levererar vi iPhone till Posten inom 24 h. Om du valt att flytta med ditt nummer till Halebop när du skaffat din iPhone måste vi invänta svar från överlämnande operatör innan vi skickar iPhone till Posten. I samband med att vi skickar iPhone till Posten går en leveransbekräftelse ut.

 

Mvh Gabriella på Halebop

 

Trevligt att en representant från Halebop tar sig tid att skriva i detta forum :)

 

Själv beställde jag en iPhone och valde samtidigt att flytta mitt nummer från Telia Refill (kontantkort) till ett Halebopabonnemang.

Telefonen har jag fått, något SIM-kort har jag ännu inte fått så jag använder mitt gamla Telia Refill så länge.

Hämtade ut paketet i går, tisdag och jag har inte hört ifrån varken Telia eller Halebop om hur det går med nummerflytten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter
Trevligt att en representant från Halebop tar sig tid att skriva i detta forum :)

 

Själv beställde jag en iPhone och valde samtidigt att flytta mitt nummer från Telia Refill (kontantkort) till ett Halebopabonnemang.

Telefonen har jag fått, något SIM-kort har jag ännu inte fått så jag använder mitt gamla Telia Refill så länge.

Hämtade ut paketet i går, tisdag och jag har inte hört ifrån varken Telia eller Halebop om hur det går med nummerflytten.

 

 

Jag hämtade ut min iPhone igår från Halebop, fick simkortet med...eftersom jag flyttade mitt nr från Parlino kontantkort så måste jag vänta ytterligare 5 dagar innan kortet blir aktiverat. Tungt men man får väl snällt vänta :(. Tur att man har trådlöst nät hemma :D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...