Langborg Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Tydligen var det 144 personer på forumet då , 17:22. Jag har kollat lite i forumets historia , men kan inte hitta nåt som verkar var speciellt folkmasse-dragande... Nån som minns?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Kan ha fel men släpptes inte 10.3 då eller va det en 24/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Har för mej att det publicerades bilder från någonstans på forumet då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langborg Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 Här står det. Och här hittade jag länken, diskussionstråd om vad som kom innan Jaguar. Jo, det släpptest 24/10. hmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Okej då va det inte det ju. Själv va jag på kanarieöarna då så jag vet inte vad alla gjorde på forumet då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langborg Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 Trevligt och slippa Sverige ett tag Men det måste varit något i samband med Panther , antar jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Jo det va toppen, tills jag bröt foten sista dagen Ngt med Panther måste det ju ha vart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langborg Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 Jo det va toppen, tills jag bröt foten sista dagen Ngt med Panther måste det ju ha vart. Provade du på nån knäpp bungee-sport då eller ?? (w00t) Ne, men seriöst, tur att det var sista dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Kommer tyvärr inte ihåg om det var något speciellt som hände just då. Men det var kul att få uppleva det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Hmmm Om du inte kommer ihåg vad som hände då. Varför vad det så roligt att uppleva det då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Jo det va toppen, tills jag bröt foten sista dagen Ngt med Panther måste det ju ha vart. Provade du på nån knäpp bungee-sport då eller ?? (w00t) Ne, men seriöst, tur att det var sista dagen. Säger bara j***a happy hour :angel: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Kommer tyvärr inte ihåg om det var något speciellt som hände just då. Men det var kul att få uppleva det. Ja tror att folk var som galna för att se bilder av Exposé och hur man snurrar på hjulet för att byta använadare Mycket riktigt allt går bara att göra i Panther Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langborg Posted April 23, 2004 Author Share Posted April 23, 2004 Oh, på tal om den där zappa användare. När jag byter användare i Panther kommer det inte alls en sån där flashig kub-cirkulation. Är det nån inställning eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Det var panther som gjorde det. Kolla länkarna: http://macworld.idg.se/ArticlePages/200310...5_MW981.dbp.asp https://forum.macworld.se/index.php?act=ST&...f=5&t=4223&st=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 23, 2004 Share Posted April 23, 2004 Oh, på tal om den där zappa användare. När jag byter användare i Panther kommer det inte alls en sån där flashig kub-cirkulation. Är det nån inställning eller? Vad har du för grafikkort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted May 4, 2004 Share Posted May 4, 2004 Tydligen var det 144 personer på forumet då , 17:22. Jag har kollat lite i forumets historia , men kan inte hitta nåt som verkar var speciellt folkmasse-dragande... Nån som minns?? Nu skall vi försöka slå rekordet med marginal Nyheten att mac OS X Tiger skall premiärvisas på WWDC i slutet av juni är givetvis huvudnyhten där . . . så alla som är följer streamingen på nätet skall infinna sig här samma dag så kan vi diskutera dom balla sakerna i det nya systemet minst 200 räknar jag med skall vara inloggade samtidigt glöm inte ölen/läsken och Popcorn chipspåsen framför datorn ett sådant här tillfälle får inte missas Tills dess sköt om er ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted May 4, 2004 Share Posted May 4, 2004 Ser fram emot högtiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 Går det bra med Hummer o Chablis med? (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.