Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

E-kort (Swedbank) funkar inte


Dynamite

Rekommendera Poster

Ställer mig i ledet av alla dom som bytt upp sig från pc till mac, är grymt nöjd än sålänge!

 

Men nu sitter jag och försöker få e-kort från Swedbank att fungera. Det finns ju ingen programvara som fungerar för mac, istället hänvisas man till att logga in på hemsidan. När jag får fram ekort.swedbank.se så är det tomt! Står bara "Välkommen till Swebank e-kort" och inget mer.

 

Hur gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e-kort är väll ett virtuellt kontokort som man kan använda när man inte inte helt litar på att lämna ut sitt vanliga kortnummer. det har inget med någon programvara på datorn att göra. swedbank har en liten dosa där man ska gondkänna allt med koder.

 

kanske måste du aktivera e-kort någon stans. men det går nog lika bra på pc som på mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

Det ska fungera i Mac. Har du när beställt e-kortet när du är inloggad i SwedBank

 

När du klickar på denna länk

 

https://ekort.swedbank.se/

 

Så ska detta fönster dyka upp

 

post-113-1237653475_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

logga in som vanligt med din dosa.

välj ekonomisk överskit.

kortöversikt

e-kort.

post-10412-1237653540_thumb.png

post-10412-1237653569.png

post-10412-1237653583_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt, nu funkar det plötsligt... Använde samma länk förut men fick bara upp ovan nämnda fönster.

 

Jaja, då skriver vi av detta ärende.

 

 

Tack och bock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

För mig fungerar det ikke..

Har aktiverat och allt, men när jag gå in på e-kort när jag är inloggad på swedbank så händer ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länken som Pocahontas gav fungerar. Dock har jag märkt att Safari fungerar bäst när jag ska göra mina tjänster på Swedbanks hemsida.

 

Glöm bara inte bort att "Blockera popupfönster" ska vara AVAKTIVERAD om ni ska använda online-version av e-kortet (Pocahontas länk).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...