Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

17-tumsmodell av iMac gör comeback


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Vem vill gå ned till 17" nu...........? :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vill gå ned till 17" nu...........? :armskeptisk:

Den som har en 13'' MacBook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle lätt kunna tänka mig en 17"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

17" är alldeles lagom. Har en sån vit iMac och jag tycker den är helt perfekt lagom stor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17" är alldeles lagom. Har en sån vit iMac och jag tycker den är helt perfekt lagom stor

 

Har just köpt en 17" skärm till lilljäntan för att hon ska kunna ha när den nya macminin kommer hem. 17" är ganska lagom size, men själv har jag svårt att gå från 24" nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vill gå ned till 17" nu...........? :armskeptisk:

Den här är nog bara skolor som kommer att kunna köpa, kan tänka mig att den kommer att heta eMac eller MacE :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte att 17" var lagom när jag hade det, men nu när jag har 19" till PM G4-an och en iMac G5 20" så skulle jag inte kunna tänka mig en 17". Med 20" wide kanman ha två A4 uppe samtidigt eller en webbläsare och ett dokument utan att de inkräktar på varandra. För att inte tala om PS...... där är 20" nästan litet i alla fall....

...

17" inget för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men de har ju nyss plockat bort en 20" iMac och har i stället tre 24"? Skulle de inte i så fall slängt in den nya 17" under uppdateringen och struntat i att plocka bort de små?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför man har tre 24" är ju märkligt..... ha en med flera valmöjligheter istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här är nog bara skolor som kommer att kunna köpa, kan tänka mig att den kommer att heta eMac eller MacE :)
jo, för 17" är ganska oki för skolor då det oftast inte finns plats för 24" are i lektionsalen...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, för 17" är ganska oki för skolor då det oftast inte finns plats för 24" are i lektionsalen...

 

24" på högkant........ :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni läser Arstechnica eller Appleinsider står det att det handlar om gamla vita modellen som fortfarande säljs till skolor i USA. Den finns på Apple store i USA. Om man söker i svenska AS för skolor kommer den också upp men länken pekar mot de nya modellerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17" skulle jag gärna köpa o koppla en fin 26" till för att få lite större text än med 24". (syn/ålder) Och mera yta än med min 20 imac.

 

Och att jag då kan köpa en fin utan blank (glossy) yta.

 

Då har jag 17 som extra skräm som är bra ibland när man har mycket på G.

 

Det blir som att handla en stationär mac med bättre prestanda än Mini men med valfri skärm.

Men risken är väl att det blir ett riktigt budget utförande på hårdvaran.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...