Jump to content
Just nu i M3-nätverket

LCC Logitech Control Center

bjoernowitsch

Recommended Posts

bjoernowitsch

För en stund sedan laddade jag ner LCC Logitech Control Center 2.7, den nya versionen alltså, men när jag installerade den och skulle konfigurera min Trackman Wheel, blev jag avkrävd registrering av musen. När jag letade efter min Trackman Wheel som jag köpte redan i augusti 2003, fanns den inte med i listan. Därför försökte jag kontakta Logitechs onlinesupport, men den var faktiskt omöjlig att komma åt. Hela tiden djävlades Logitech med mig genom att kräva inloggning, vilket inte fungerade, varför jag försökte registrera mig igen, och då lyckades jag logga in igen. När jag hade skrivit mitt meddelande om den nya versionen av LCC, klickade jag iväg det, men i stället dök registreringsformuläret upp igen. Då gav jag upp och installerade LCC Logitech Control Center 2.6 igen, och det har fungerat hela tiden. Det här inlägget skriver jag bara för att uppmärksamma på hur usel supporten kan vara hos vissa företag. Jag kommer aldrig att köpa en enda grej mer från Logitech. Det är mycket nonchalant mot deras kunder att vara så svåra att komma i kontakt med, bara ta betalt och sedan lämna oss i sticket. Hallå, Sverker Olofsson!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...