Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Avregistrering


lim

Rekommendera Poster

Är du missnöjd redan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..kanske började med att läsa "support tråden" .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den tråden får dig att ge dig av....VART ska du gå då?? Tror du att gräset är grönare någon annan stans?? Det kryllar ju av nöjda Macägare vilket du ser om du läser fler trådar. Varför ska en problemtråd bli normgivande för Macägandet? Om den nu är det.....

 

Efter 4 problemfria Macar där endast en strömadapter har pajat till min bärbara så undrar jag i vilken PC-värld jag skulle få uppleva det?? Det som mina kompisar har jobbat med gör att jag inte fattar att de fortfarande är kvar i den världen...

 

Inget som tillverkas av människor kommer att fungera 100%...

 

Du kan inte avregistrera dig men det är ju bara att låta bli att vara här så kommer du att bli utsorterad vad det lider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gräset är inte grönare på andra sidan... På andra sidan staketet så är gräset högt och snårigt med mängder av små skadeinsekter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..kanske började med att läsa "support tråden" .

Var är den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte avregistrera mig på ett annat liknande ställe - kan inte ens avregga mig... mitt lösen e fel på..... säger en maskin....

 

...men här är mycket trevligare så det är här jag förblir.... Klart bättre kunskaper...med en blandning av hästar, Valborg o annat:-))))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den tråden får dig att ge dig av....VART ska du gå då?? Tror du att gräset är grönare någon annan stans?? Det kryllar ju av nöjda Macägare vilket du ser om du läser fler trådar. Varför ska en problemtråd bli normgivande för Macägandet? Om den nu är det.....

Ta`re lugnt Axelman, glömde stoppa in en ;) i mitt tidigare inlägg.

 

Min gamla häck(se längst ner) rullar på dagarna i ända och förutom snigelfart kunde jag inte vara nöjdare.

 

Fick låna en scanner + dator (pc) igår av polarn och guess what ? mitt i alltihop dyker det upp

en ruta som säger att en förbjuden åtgärd har utförts ..osv, jag RÖRDE INGENTING ! :angry:

 

...nu`ra (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun blev tilldelad en extra epostadress på jobbet utan hennes vetskap dit posten började gå... gissa om det blev strul när hon inte blev informerad. IT-ansvarig begrep inte hur hon kunde få en till och lyckades inte komma åt den heller ett tag...

 

Frun sparade på en diskett och skulle fortsätta på en annan dator på arbetet men den vägrade läsa disketten. Det var inget mekaniskt fel utan en annan variant av programmet hon jobbade på... IT-avdelningen oförstående och utan hjälp....

 

Frun försökte skriva ut med nätverkssrivaren. Resultatet blev att det gick fortare att åka hem, skriva om det på Macen, skriva ut hemma och ta med nästa dag....

 

Fruns inloggning strulade så hon inte kom åt sina filer och epost. Gissa om en viss IT-avdelning har investerat i hörselskydd..... Gissa om de har tagit ner sin kaxiga Windows-nuna och går omvägar när hon kommer...... Gissa vem som har pratat Mac på sin arbetsplats....

 

(w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åter till ämnet.

 

För att jag helt enkelt inte BEHÖVER mitt konto här!

Men jag slutar logga in då, så kan ni ju sortera bort mig snarast! *ler åt admin*

 

//lim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åter till ämnet.

 

För att jag helt enkelt inte BEHÖVER mitt konto här!

Men jag slutar logga in då, så kan ni ju sortera bort mig snarast! *ler åt admin*

 

//lim

Ja ha, bra signatur har/hade du iaf!!!

 

"The mind is like a parachute, it doesn´t work unless it´s open." - Frank Zappa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen, nu har du skrivit 5 inlägg... lika bra du fortsätter. :lol:

 

Annars kan du maila eller skicka PM till Andreas Leijon för att bli "avförd" från rullorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åter till ämnet.

 

För att jag helt enkelt inte BEHÖVER mitt konto här!

Men jag slutar logga in då, så kan ni ju sortera bort mig snarast! *ler åt admin*

 

//lim

Ja ha, bra signatur har/hade du iaf!!!

 

"The mind is like a parachute, it doesn´t work unless it´s open." - Frank Zappa

Men paraplyer är intet mot FJÄRRKONTROLLER!! Mer säger jag inte om dagens höjdartråd!!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då blir detta mitt sista tappra försök. Efter säkert tre olika meddelanden till olika admins här och inget svar - eller avregistrering för den delen, får jag väl kunggöra min önskan offentligt:

 

Vill den som har makten och möjligheten vänligen radera mitt konto här samt meddela mig det per email.

 

Vänliga, dock något irriterade hälsningar

/lim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...