Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone OS 3.0 this summer?


CupOfJava

Rekommendera Poster

Hej alla.

 

Tack till MacWorld för ett forum i min smak (och tro mig, jag har god smak). Nog om detta.

 

Är det någon med än jag som undrar vad Apple menade på sitt senaste konvent för utvecklare, journalister och andra lyckliga inbjudna? Att OS 3 till iPhone kommer "till sommaren" har de låtit oss veta, men vad menas med det tror ni? "Till sommaren" kan ju betyda sent i maj eller tidigt i september - nästan ett kvartal i skillnad alltså. Jag menar, det är väl inte bara jag som anser MMS och andra nyheter som välkomna?

 

Mvh

CupOfJava/Micke i Kramfors

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle tro på apples utvecklingsmässa, WWDC 9-13 juli.

EDIT, JUNI!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte 9-13 junnnni`????????? ååååh, blir tokig om det är juli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

juni, japp

 

TechShow Data: Apple WWDC 2009

November 5, 2008

The groundbreaking innovations of Mac OS X Leopard and iPhone OS offer two revolutionary development platforms for developers and IT professionals. Immerse yourself with information-rich sessions where Apple engineers go in-depth on the innovative technologies that power the features of these sophisticated platforms. Bring your code to the Labs and work one-to-one with Apple engineers, applying development methods and best-practices you gain from sessions to enhance your application. (Source)

DATE: June 9, 2009

LOCATION: Moscone West, San Francisco, CA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry felskrivet av mig! Tar på mig det! Ställer mig och skäms. :D:detvarintejag::dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bäst så... du vet väl vad mycket en månad kan ställa till med, espacial vi applefanboys...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar till TheSeal och vacava...

 

Tack för info, och till TheSeal kan jag säga att alla kan ha en dålig dag, halvdag eller halvtimme... Ingen anledning att ställa dig i skamvrån, utan bara inkomma med med ny information om den gamla som lämnades var felaktig eller har gått och blivit inaktuell... Ni är alla hjältar som svarar oss andra Apple-användare. :)

 

CoJ/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cupjave kaffekoppen.. undrar om du ska införskaffa dej en iphone och vara en i the goldmember? :P det är inte stil nog och äga en imac/macbook/macpro.

 

som grädde på moset måste man överge sin mobil, oavsett märke.. och GÅ MED I GEMENSKAPEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till vacava.

 

Här ser du en äkta Apple-fan. Har kört apple sedan början av årtusendet och är medialärare där den enda datorn eleverna får använda är... just det, vi jobbar i Mac-miljö. Jag har en bärbar Powerbook G4 och hängde på låset till Telias dörr samma morgon de släppte iPhone 3G - tro mig, jag är inbiten :)

 

CoJ/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:) fint o höra..

 

då ska jag inte peta dej mer :P

 

*glad i hågen*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara vacava... man kan aldrig vara så säker på folk numera. Träffade faktiskt på en trevlig snubbe på en fest för några månader sedan. Han verkar som en glad och trevlig typ, men mitt in i festligheterna fick jag bryta vår gemenskap - han visade sig vara inbiten Microsoft-fan som undrade om Apple var någon krydda i hans burrito. Jag fick bedöva hans kommentar i baren med att svälja min raka höger och skölja ned den med någon drink med namnet Äpple - och jag som älskar whiskey! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara vacava... man kan aldrig vara så säker på folk numera. Träffade faktiskt på en trevlig snubbe på en fest för några månader sedan. Han verkar som en glad och trevlig typ, men mitt in i festligheterna fick jag bryta vår gemenskap - han visade sig vara inbiten Microsoft-fan som undrade om Apple var någon krydda i hans burrito. Jag fick bedöva hans kommentar i baren med att svälja min raka höger och skölja ned den med någon drink med namnet Äpple - och jag som älskar whiskey! :)

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara vacava... man kan aldrig vara så säker på folk numera. Träffade faktiskt på en trevlig snubbe på en fest för några månader sedan. Han verkar som en glad och trevlig typ, men mitt in i festligheterna fick jag bryta vår gemenskap - han visade sig vara inbiten Microsoft-fan som undrade om Apple var någon krydda i hans burrito. Jag fick bedöva hans kommentar i baren med att svälja min raka höger och skölja ned den med någon drink med namnet Äpple - och jag som älskar whiskey! :)

 

 

:lol:

måste hålla med Jarting :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till QUOTE och Jarting.

 

Ni verkar ha en härligt god humor, eller så är det bara jag som klappar mig för bröstet i onödan. :)

 

Trevlig helg!

CoJ/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till QUOTE och Jarting.

 

Ni verkar ha en härligt god humor, eller så är det bara jag som klappar mig för bröstet i onödan. :)

 

Trevlig helg!

CoJ/Micke

Här älskar vi humor, har var för mycket tråkiga gnällspikar här på forumet sista tiden :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...