Pucko Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Jag har just införskaffat en sån däringa 3G-telefon vid namn Motorola A920. Det medföljde en CD-skiva med diverse program för att synka telefonen med en dator, men naturligtvis funkar det bara med PC. Någon som vet var jag kan få tag på motsvarande Mac-program? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golab Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 nej det fins inget prog och tre har ej planer till att skafa det heller men har hört att visa har fåt syncproget som fins i os x att kuna synca till a920 ett bra stäle att söka info på är www.uk-net.org fins swe forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pucko Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 Jag har försökt få tag på Tre hela dagen, men efter 50 minuters väntan i supportkön gav jag upp. Det är ju skit om dom inte stöder Mac... man får hoppas att de tar sitt förnuft till fånga snart. Skit att inte iSync funkar till just den här modellen oxå. Men tack för länken... ska se om jag hittar några intressanta svar där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.