Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iphone teliamax25 ab. med csn och mecenat kortet

dziri-officiel

Recommended Posts

dziri-officiel

Hej!

Kollade runt i forumet och hari nte sett någon snacka om detta abonnemang. Du köper loss en iphone för 295 kr med ditt csn elelr mecenat kort därefter betalar du 249 i månaden.

Man ringer gratis till alla inom telia, 49 öre till andra operatörer, gratis sms till alla. Däremot vet jagi nte hur det blir med internet med jsut detta erbjudande. Normal priset för detta abonemang är 49 men eftersom den kostar 249 i detta erbjudande undrar jagi tne om dom kanske lagt till internet surf!

någon som vet??

Förhöjd avgift med 200kr i X månader för att betala av telefonen kanske?

Måste säga att det var den sämsta hemsidan jag sätt på år och dar. Ingen info om något, hälften av knapparna funkade ej mm mm. Såg ut som någon billig ipod kopia från kina.

dziri-officiel

Ja sidan där man beställer iphone med detta erbjudandee är väldigt dålig. Men jag tecna erbjudandet på telias butik så det är inga problem på det viset!

Jag har en iPhone med telia max25. jag har i och för sig inte köpt ut den. Men jag har en obligatorisk månadsavgift på 49kr och lagt till surf för 99:- det är de enda fasta avgifterna jag har i månaden i mobiltelefoni. Sen var det ju lite dyrare än några hundralappar att köpa ut telefonen. Jag ser inte riktigt vart de siffrorna du skriver kommet ifrån.

dziri-officiel

http://www.mecenat.se/rabatter_nationella....p;categoryid=15

Erbjudandet som alltså kommer från mecenat är:

Iphone med telia max 25

295 i engångskostnad och därefter 249 kr i månaden på en 24 månaders bindningstid. Just det här erbjudandet kan man inte se på telias hemsida utan det är på den ovanstående länk som erbjudandet finns.

cederlallen

Men som sagt det ingår väl inga MB alls i detta erbjudande, utan det tillkommer 199 i månaden för fri surf?

dziri-officiel

Jag tror det antingen har dom lagt in 200 för att avbetala telefonen eller så är dom väldigt generösa om det ingår fri surf i det abonnemanget. Ska kolla med kundtjänst om det på måndag, annars lägger jag till mobilsurf alltid för 99 kr i månaden

Avbetalning 24*200=4800kr för telefonen och sedan bunden i 24 månader med ett abonnemang som kostar dig 49kr i månaden. Sen måste du lägga till ett surfpaket (iphonen är värdelös utan det), 199kr för ett fri surf sen finns la nån budget variant där med surfport för 99kr 0,5Gb/månaden och ingen tillgång till telia surfzoner.

ett alternativ är ju telia iSurf

Avbetalning 24*150=3600 och 149kr i månaden då ingår ju 1Gb 3G data surf och fri tillgång telia surfzon.

https://www.tewss.telia.se/privat/katalog/V...iltpw_erbjud1_4

mitt tips är att INTE snåla på surfningen, att behöva tänka på när man surafr osv är värdelöst!

dziri-officiel

jag bytte faktiskt från isurf till detta erbjudande, jag kände att det är vitkgit att kunna ringa billigare och sms'a fritt utan tänka på hur man gör det som då var fallet med isurf. Det är som sagt en smaksak och jag kommer förmodligen lägga till fri surf alltid för 99 kr i månaden och då tror jag att jag har ett abonnemang som täcker mycket av mina behov till ett rimligt pris!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...