Neo Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Finns det något bra program som konverterar text till Palms PDB-format? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anvil Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Finns det något bra program som konverterar text till Palms PDB-format? Jag kommer inte ihåg exakt, fruktansvärt längesedan jag gjorde något palm program. Men jag har för mig att Palm Desktop till viss del kunde konvertera dokument till PDB, samt att det var någon specifikt verktyg i SDK:n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nissen Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 sorry fel tidigare Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Neo: kör Documents To Go så kan du köra ex word dokument m.m i palmen, ska du bara skriva nåt kort å skriv i Memo Pad och synca över så har du det i Palm Desktop. Finns en begränsning dock på hur många tecken det får vara minns tyvärr inte hur många det var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.