Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

valuta app


Temudjin

Rekommendera Poster

Som rubriken säger, finns det någon app där man kan se olika valutors uppgång och nedgång, då främst skr dollar och euro ja även sterlingen då oxå.

 

Eller går det att göra detta i aktieappen som finns med i fåånen från början? Där har jag inte hittat nåt sånt än i allafall. NÅN SOM VET?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag använder ett program som heter units, den konverterar allting(längd, temperatur, area, energi, tid, vikt, tryck, kraft, osv) inklusive valutor, dessutom hämtar de nya växelkurser varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder Currency från themacbox, helt gratis och fungerar bra! finns lite olika saker också som mått och andra grejer etc etc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack.... skall testa currency till att börja med... units kanske kan vara nåt det med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rubriken säger, finns det någon app där man kan se olika valutors uppgång och nedgång, då främst skr dollar och euro ja även sterlingen då oxå.

 

Eller går det att göra detta i aktieappen som finns med i fåånen från början? Där har jag inte hittat nåt sånt än i allafall. NÅN SOM VET?

 

Bloomberg, innehåller både valutor, aktier och finansiella nyheter och är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bloomberg och currency visar inte samma valuta riktigt, tänkte då att bloomberg borde vara den som e snabbast uppdaterad, dock ligger kronan något starkare på currency och då det är uppåt kronan är påväg så borde det ju rimligtvis vara den senaste uppdateringen..... Vilken stämmer bäst tror ni?

 

 

Currency var ju ohyggligt enkel smidig och lätt och gör ju valuta jobbet hur jäkla bra som hellst! Skulle dock gärna kunna se lite jurvor för hur det har gått senaste månaden typ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...