Scrat Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 En bild jag fick av en polare lite rolig tycker jag ifs han värsta pc-nörden : Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 attans jag tyckte ju den till vänster var bäst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 attans jag tyckte ju den till vänster var bäst... Ja men det ser man ju klart på den högra står det ju i klartext "this way to the hell" Link to comment Share on other sites More sharing options...
nabben Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 -Stor bil liten snopp.. brukar man säga... om man överför det...... -Mycket sladdar liten...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
frieesh Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Haha, attans! jag valde ju oxå den vänstra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semmelman Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Vet inte... att den till vänster förmodligen är dyrare än den till höger kommer väl inte direkt som en överraskning? Sen vem den där Gay är, det skiter jag i fullständigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.