Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OneSwarm nyckel


Spindel

Rekommendera Poster

Lägg in din nyckel här och titta in då och då och lägg till andra som kanske har lagt in sin nyckel i denna tråd.

 

Här är min:

 

MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQDhXU+im

ZEhh7CLYHAAYuTqxYcgoLm5lGsse9imlxK6AiAZHpKr75

arDp3Vxtoalq1bhtBJdlyIaPZxtoDKApDiGH8nQpM583z

BMqGaKwul9P9kRj1pYslUTPR8SQMHt+6E+P8IeTTdvgfQ

4qk/Ppbo7RWVcxPTsY206GgZ9OxGJwIDAQAB

 

Jag kommer lägga upp alla som lägger in sin nyckel här. Dock kommer alla att vara "Limited" bara så ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara pedofiler som använder det, eller vilka andra kan tänkas ha behov av det?

 

Folkpartister kan ha nytta av det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok så ni som ska diskutera vad OneSwarm skall användas till av vem kan väl hålla den diskussionen i den andra OneSwarm tråden som handlar om vad OneSwarm är. Denna är till för folk som vill dela nycklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Är det bara pedofiler som använder det, eller vilka andra kan tänkas ha behov av det?

 

folk som månar om sin personliga integritet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha så det är tillåtet att fildela här på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Jaha så det är tillåtet att fildela här på forumet?

 

Jag säger att jag tycker detta är lika mycket gråzon som det är att diskutera kring allt "tekniskt" som gäller torrentprogram.

 

Det är väl självklart att merparten av de som frågar om sånt här på forumet gör det för att ladda ned allt lagligt som finns på nätet, eller hur? ;)

 

Fildelning är förövrigt inte otillåtet. Bara hur man fildelar upphovsskyddat material

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk som månar om sin personliga integritet?

 

Och vilka andra förutom pedofiler och andra kriminella behöver oroa sig för den personliga integriteten. Vilka andra är så pass intressanta att de riskerar att få sin integritet hotad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger att jag tycker detta är lika mycket gråzon som det är att diskutera kring allt "tekniskt" som gäller torrentprogram.

 

Det är väl självklart att merparten av de som frågar om sånt här på forumet gör det för att ladda ned allt lagligt som finns på nätet, eller hur? ;)

 

Fildelning är förövrigt inte otillåtet. Bara hur man fildelar upphovsskyddat material

Jo men här handlar det om att dela med sig av sin nykel så folk kan tanka allt man delar ut så visst bryter den här tråden mot forumreglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rådfrågade nu Anna Müller, själv säger jag inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simonschiller

Här är min..

La just till dig.

 

MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQDtivOEQ

Uv+5j+1c18Prcv7cpgqnBwa0Hg/Gwn7VuxN1fpxkq1J07

CKcWkaA8z+vRbkhta6VjThedYt5O8vmEGykLRZFlM3a6m

Lv4ZiDajddlJuzqNlNidvEkADQ7y3G/8h0pIke9kxUxXu

HTZTuEr1oTrtymIcYfiZw1y0ZMXbCQIDAQAB

 

Mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simonschiller

De visade sig att jag redan lagt till dig, så du kan skitan i den där.. Vi är redan "vänner"

 

Mvh

Simon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och vilka andra förutom pedofiler och andra kriminella behöver oroa sig för den personliga integriteten. Vilka andra är så pass intressanta att de riskerar att få sin integritet hotad?

Du är ibland bottenlöst naiv och auktoritetstrogen. De röda khmererna mördade i mitten av 70-talet ALLA som bar glasögon, eftersom man inte kunde utesluta att de läste antirevolutionär litteratur. Personlig integritet handlar om att försvara demokratin och de grundlagsskyddade fri- och rättigheterna. Om en medborgare saknar eller berövas integritet finns varken demokrati eller fri- och rättigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De visade sig att jag redan lagt till dig, så du kan skitan i den där.. Vi är redan "vänner"

 

Mvh

Simon

 

Där ser man :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Jag ser inga problem med denna tråd så länge den inte behandlar tips om hur man tankar upphovsrättsskyddat material. Det är en intressant teknik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser inga problem med denna tråd så länge den inte behandlar tips om hur man tankar upphovsrättsskyddat material. Det är en intressant teknik!

Och vad ska man ha nycklarna till? för att ladda ner andra semesterbilder ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och vad ska man ha nycklarna till? för att ladda ner andra semesterbilder ^_^

 

Ja?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Och vad ska man ha nycklarna till? för att ladda ner andra semesterbilder ^_^

Vad folk gör med systemen bortom oss är ju inte vår business. Det är lite som med en kökskniv, själv använder jag den för att laga en jäkla massa bra mat, andra väljer att använda den till mer olagliga aktiviteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ibland bottenlöst naiv och auktoritetstrogen. De röda khmererna mördade i mitten av 70-talet ALLA som bar glasögon, eftersom man inte kunde utesluta att de läste antirevolutionär litteratur. Personlig integritet handlar om att försvara demokratin och de grundlagsskyddade fri- och rättigheterna. Om en medborgare saknar eller berövas integritet finns varken demokrati eller fri- och rättigheter.

 

Och vissa ser konspirationer och demokratihot runt varje hörn.

Vissa ser inte heller i sin skräck för ett Nordkoreastyre i Sverige, de verkliga hoten, de som i skydd av tekniker likt dessa skapar skyddade platser för organiserad brottslighet och odemokratiska krafter som fritt kan härja för att din och min ointressanta integritet tros hotas när vi skall byta filer med varann. Finns det inge måtta i hotbilderna som du ser mot din ringa persons integritet.

Röda khmerer, ...., pyttsan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Håll er till ämnet här nu! Nu lägger vi ned konspirations- och folkparistdiskussionen och fokuserar på trådens titel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll er till ämnet här nu! Nu lägger vi ned konspirations- och folkparistdiskussionen och fokuserar på trådens titel.

 

 

Okej, om du menar att ämnet är att uppmuntra och tillhandahålla verktygen för skumraskhantering så får det väl bli så, annars trodde jag sådan verksamhet öppet endast kunde göras på plattan, Sergels Torg.

 

Även om du kan tycka att tekniken är intressant, vilket den ju iofs är, men att ge en tummelplats för byte av nycklar trodde jag nog mer hörde hemma i trådarna på Flashback, och absolut inte här. :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, om du menar att ämnet är att uppmuntra och tillhandahålla verktygen för skumraskhantering så får det väl bli så, annars trodde jag sådan verksamhet öppet endast kunde göras på plattan, Sergels Torg.

 

Även om du kan tycka att tekniken är intressant, vilket den ju iofs är, men att ge en tummelplats för byte av nycklar trodde jag nog mer hörde hemma i trådarna på Flashback, och absolut inte här. :ThumbsDown:

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...