Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Återskapa information på webbsajt?


funkyfiat

Rekommendera Poster

Detta kan vara århundradets dummaste fråga, men om problemet går att lösa skulle jag bli överlycklig! Jag vill åt information som tidigare legat ute på en webbsajt, men som nu raderats. Jag har besökt sajten i fråga många gånger, på den specifika sida som jag är ute efter.

 

Jag har strul med min hyresvärd, som hävdar att viss information inte låg ute på deras hemsida. Jag är i min tur övertygad om att den gjorde det, eftersom jag vid tillfället dubbelkollade detta flera ggr. Kan informationen ligga i min lagringsenhet via Time Machine? Jag sparade alltså inte sidan som html-fil, bara en av bilderna som låg ute på sidan.

 

Vore tacksam för alla tips och råd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rimligen borde det ha sparats cachad information (temporära filer) från hemsidan, vilket mycket väl kan ha sparats på din backup. Du får nog rota en hel del bland filerna, då de får ganska lustiga namn. Vågar inte svara på i vilken mapp de filerna ligger, det beror även på vilken webbläsare du har använt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rimligen borde det ha sparats cachad information (temporära filer) från hemsidan, vilket mycket väl kan ha sparats på din backup. Du får nog rota en hel del bland filerna, då de får ganska lustiga namn. Vågar inte svara på i vilken mapp de filerna ligger, det beror även på vilken webbläsare du har använt.

 

Ja, jag hittar två mappar med en massa caches. Frågan är vilket program jag använder för att öppna dem. De är ju inte html-filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...