Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Halebop säljer iPhone


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Ja ja, det fixar väl sig under dagen hoppas jag. :)

Sån brådska är det inte...

Testa och ring halebop butikerna? om det nu finns några sånna för att lägga undan en telefon så kan man åka in och hämta den :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Testa och ring halebop butikerna? om det nu finns några sånna för att lägga undan en telefon så kan man åka in och hämta den :) ?

 

Finns inga Halebop butiker... därför kan dom hålla ett lågt pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inga Halebop butiker... därför kan dom hålla ett lågt pris.

roligt att vi har samma disskutiion i två trådar :)

vart är det man köper deras erbjudande över butik då? the phonehouse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är sidan modifierad igen och bilden på iPhone borttagen...

 

 

o nu är den modifierad igen med priser o hela tjofräset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
roligt att vi har samma disskutiion i två trådar :)

vart är det man köper deras erbjudande över butik då? the phonehouse?

 

JAg vet faktiskt inte... hum. får kolla upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är Halebops sida fixad!

 

Den här gången hämta adressuppgifter från folkbokföringen när man skriver in sitt personnummer!

 

Har beställt nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roligt att vi har samma disskutiion i två trådar :)

vart är det man köper deras erbjudande över butik då? the phonehouse?

Halebop har inga butiker alls. Man kan bara handla via nätet på deras sida.

Måste tillägga att jag har Halebop (fast inte då med iPhone) och det tar inte alls lång tid att få kontakt med dom. Har alltid fått svar samma dag.

Halebop är förövrigt ett dotterföretag till Telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fina med Halebop är ju att de ligger i Telias nät, vilker bådar för full täckning plus att de håller lägre abonnemangspriser än Telia. Ska nog bli nöjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fina med Halebop är ju att de ligger i Telias nät, vilker bådar för full täckning plus att de håller lägre abonnemangspriser än Telia. Ska nog bli nöjd :)

Finns flera som ligger på telias nät, men det skiljer ändå på täckning. Dock har Halebop samma som telia. Men Glocalnet ligger oxå på telias nät och har absolut inte samma täckning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns flera som ligger på telias nät, men det skiljer ändå på täckning. Dock har Halebop samma som telia. Men Glocalnet ligger oxå på telias nät och har absolut inte samma täckning.

Så vitt jag vet så ägs Glocalnet av Telenor så det är inte så troligt att de kör Telias nät :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vitt jag vet så ägs Glocalnet av Telenor så det är inte så troligt att de kör Telias nät :)

Jodå det gör dom. Enligt försäljaren som försökte få över mig :D men jag vet att min pappa har Glocalnet och den är totalt värdelös på vissa ställen där mammas Telia går fram utan problem. Så är det iaf här uppe :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå det gör dom. Enligt försäljaren som försökte få över mig :D men jag vet att min pappa har Glocalnet och den är totalt värdelös på vissa ställen där mammas Telia går fram utan problem. Så är det iaf här uppe :)

Hehe, nejdå, det gör de inte: Glocalnets Kundservice :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är Halebop att rekommendera? Har haft tre i flera år. Är täckningen så bra som det lovas, jag bor som sagt i Helsingborg (om det nu skulle göra skillnad).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv precis bytt från 3 till Halebop men väntar fortfarande på min iPhone så kan inte uttala mig än. Men en sak som slog mig var att man inte får tillgång till Telia:s surfzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställt iPhone från Halebop senaste veckan? Har ni fått ngn lur ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde i fredags, fick svar att numret flyttas den 6 april efter ett par timmar. Fick mail idag med Godssöknings-nummer så antar att telefonen skickas idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde i fredags och fick en beställningsbekräftelse omgående. Efter det har jag ingen info alls.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var den beställd! Hoppas att jag får den snabbt, jag valde att få ett nytt nummer så det borde gå snabbt då den är i lager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde i fredags och fick en beställningsbekräftelse omgående. Efter det har jag ingen info alls.......

 

Om du valde att behålla ditt gamla nummer så kan det vara att dom väntar på OK från din nuvarande operatör. Då får du besked om vilken dag flytten sker och dom skickar telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, helt rent köp med nytt nummer. Har svår att tro att det skulle vara kred.upplysningen som ställer till det.

 

Får väl ge mig till tåls någon/några dagar även om det är svååååårt!!!

 

Hoppas jag hinner få iFånen innan min SE lägger av helt. Alla som ringer till mig klagar på att det bara raspar och sprakar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått godssökningsnummer! Nu är den på "G".

Najs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...