Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Halebop säljer iPhone


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Bra, men information är än så länge ofullständig. Saknas bland annat information om bindningstid på kontantkortet med iPhone och kostnaden för att surfa med kontantkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Hum... Det där verkar ju faktiskt helt OK...

Just fria SMS till alla nät är det som gör mig rätt nöjd eftersom det har varit min stora fördel med mitt Tele2 abonemang.

 

Undrar om jag har nån bindningstid kvar på mitt nuvarande tele2 abonemang?

Man kanske får ta och slå till... Måste ta och konferera med frugan först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man blev väldigt sugen faktiskt..

 

Undra när tre får det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man ta med sitt nummer hur som helst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ja jag tror man kan flytta sitt nummer hursom.

 

Jag hoppas det iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne, inte om du har bindningstid kvar på ditt abonnemang..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har man bindningstid kvar är et bara att betala av det begära en slutfaktura dvs (man betalar månadskostnaden för återstående månader av bindningstiden tex 6månader bundet kvar och en månadskostnad på 100kr får man en räkning på 600kr sen e man fri att binda upp sig hos en annan operatör.

 

Funkar så för tele2 kunder i allafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Min bindningstid hos Tele2 gick ut den 2 Mars... Det är ödet!

 

Frugan såg inte nått problem att jag skaffade en iPhone nu heller...

Så på Fredag beställs en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, undrar ändå om man ska ha så brottom... Snart lär ju tre komma in i leken, plus att dom börjar bli gamla nu. Apple slopar även all plast, vilket dom snart borde göra på iPhone med.

 

Jag klarar mig några månader till..

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på mitt tre för att titta min bindningstid och fick då se att mitt ena abonnemang har gått ut för länge sen, så jag har betalat över 100 i månaden i onödan ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sämst!:P haha..

 

Ne, men min mobils batteri håller en dag, och det slutade med att jag köpte en ny billig 3g-mobil när jag sa upp abonnemanget. Så jag håller ut tills tre får iPhone. Enligt killen jag snacka med så hade dom fått info om att dom förhandlar om det. Och det är väl ganska logiskt, Det säger inte att dom kommer få den, men jag tänker vänta!

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på mitt tre för att titta min bindningstid och fick då se att mitt ena abonnemang har gått ut för länge sen, så jag har betalat över 100 i månaden i onödan ett tag.

En iPhone med en fet trea på baksidan :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda negativa med halebop är att det inte finns ngn support att ringa till,

min erfarenhet är att det tar väldigt lång tid att lösa nåt med dom om det är

nåt som kräver att man måste maila mellan varandra några gånger, jag betalar gärna nån krona

extra för att ha tillgång till en telefonsupport!

 

Dock hörde jag att halebop kommer sälja sina iPhone olåsta

(Nån hade frågat en Hanna på Halebop kundtjänst)

Stämmer detta är ju det helt underbart!

 

Pga avsaknad av en riktig support så kommer jag nog inte binda upp mig med halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Jag är dock grymt sugen på att slå till, de är ju trevligare priser än de Telia har. Men jag är ändå lite tveksam, för man undrar ju om de släpper en ny version till sommaren. Ja jag vet de kommer alltid nya versioner och man kan vänta i all evighet men om de nya har metall bakstycke i stället för plast så vore de mycket värt att vänta.

 

Man läser ju om att de uppstår sprickor i plast höljet och hur kul är de, metall känns mera robust än plast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om prisskillnaden är marginell tror jag att både Telia/Telenor är bättre alternativ än

Halebop...

Den dagen man behöver hjälp och får inleda en 3 dagar lång mejlkonversation för att

lösa sitt problem ångrar man sig nog, enda fördelen med halebop är att telefonerna (ev) är olåsta.

 

Sen funderar jag lite på, varför apple släpper iphone till fler operatörer nu, är det kanske för att bli av med

sitt lager inför nästa version kanske, och varför inte släppa den helt fritt på en gång=)

 

Håller med tidigare inlägg om att ett metallbakstycke skulle va riktigt trevligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om Telenor Sverige också snart kommer att börja sälja iPhone. En sökning på deras hemsida hittar en ny sida med telefonen i butiken, dock utan priser. Är det någon som vet om sidan funnits tidigare? De har också tagit bort länken för att anmäla sig till fortlöpande information om iPhone från startsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade kundtjänst, och de sa att telefonen är låst i 12 månader, och kan därefter låsas upp för 300kr :(...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om Telenor Sverige också snart kommer att börja sälja iPhone. En sökning på deras hemsida hittar en ny sida med telefonen i butiken, dock utan priser. Är det någon som vet om sidan funnits tidigare? De har också tagit bort länken för att anmäla sig till fortlöpande information om iPhone från startsidan.

Det har ju varit på nyheterna här på MW att den kommer snart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Är det någon som lyckats beställa en iPhone från Halebop idag?

Har försökt några gånger men kommer bara till sidan där jag ska fylla i personuppgifter, Sen tar det stopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här!

Jag satt uppe i natt och försökte beställa, ivrig som jag var. Men när jag kom till sidan för personuppgifter kommer jag inte längre. Besvikelsen är stor och extremt klantigt av Halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ja ja, det fixar väl sig under dagen hoppas jag. :)

Sån brådska är det inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...