checkflow Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hej! Avbröt en synkning mellan min iPod touch och min mac. Så alla kontakter i min mac försvann. Tänkte att jag synkar tillbaka dom då. Men så försvann alla kontakter i iPoden. Lyckligt nog hade jag alla kontakter i telefonen med. Då är det väl bara att synka den då. Men så försvann alla kontaker där med. Finns det något sätt att få tillbaka dom? Tack! Sebatian Link to comment Share on other sites More sharing options...
gungus Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Time Machine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
checkflow Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Sitter fortfarande på tiger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-tech Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hej! Avbröt en synkning mellan min iPod touch och min mac. Så alla kontakter i min mac försvann. Tänkte att jag synkar tillbaka dom då. Men så försvann alla kontakter i iPoden. Lyckligt nog hade jag alla kontakter i telefonen med. Då är det väl bara att synka den då. Men så försvann alla kontaker där med. Finns det något sätt att få tillbaka dom? Tack! Sebatian så nu kan du inte se några kontakter i datorns adressbok, telefonen eller ipoden. utan allt har försvunnit stämmer det? kanske finns det i någon cachfil för synkningen. men tror dessvärre inte det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-tech Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 kom på att jag kan ge samma tipps här som jag nyss gav till noname93. om det krisar och det är vikitga nummer så stäng av datorn så att inget skrivs över och skaffa ett dataräddningsprogram som data recu 2 eller liknande och en ny disk att lägga det på. och försökt att hitta filen. men det går bara om filen inte har hunnits skiva över. tor att data rescu funkar på ipoddar med. så då kanske man även kan pröva det. men då får du inte ha skrivet över med att lägga in någon ny låt eller liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 kom på att jag kan ge samma tipps här som jag nyss gav till noname93. om det krisar och det är vikitga nummer så stäng av datorn så att inget skrivs över och skaffa ett dataräddningsprogram som data recu 2 eller liknande och en ny disk att lägga det på. och försökt att hitta filen. men det går bara om filen inte har hunnits skiva över. tor att data rescu funkar på ipoddar med. så då kanske man även kan pröva det. men då får du inte ha skrivet över med att lägga in någon ny låt eller liknande. iPod Touch fungerar inte som övriga iPod-modeller. Den har sitt eget filsystem som du normalt sett inte kommer åt. Möjligen kan informationen som lagrats i datorn återvinnas och räddas men sannolikt inte i iPod Touch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.