Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Första bilden på Powerbook G5!


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Jörgen i tre exemplar så man skall hjälpa till med utdelandet tom!!! Så slipper MW portot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar
OJ oj oj...

 

Om den ska vara så stor så hoppas jag inte den är tung iaf...

Bärbart ska ju vara bärbart, annars är det meningslöst!!!

Nix inte bärbar ... ser mer ut som släpbar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu dröjer det inte länge förrän någon ute i verkligheten frågar mig om jag har sett Apples nya bärbara superdator..

"Den var ganska tjock.. en decimeter kanske. Skulle tydligen ha dubbla dvd-brännare." :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu dröjer det inte länge förrän någon ute i verkligheten frågar mig om jag har sett Apples nya bärbara superdator..

"Den var ganska tjock.. en decimeter kanske. Skulle tydligen ha dubbla dvd-brännare."  :lol:

Fel! En brännare och en brödrost! Utvecklingen går framåt. Nästa version innehåller kaffeautomat... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel! En brännare och en brödrost! Utvecklingen går framåt. Nästa version innehåller kaffeautomat... (w00t)

på engelska är det toast undrar om det finns en inbyggd syltburk också :lol: när jag tänker efter kanske jamär marmelad???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PB G5 har högsta prioritet men dröjer kan man läsa i MW-s notiser. Här ett direkt citat:

 

Mr Joswiak refused to be drawn on when the next generation of notebooks, using the PowerPC G5 processor, would be released.

 

The Power Mac G5 desktop was launched in June 2003. But Apple engineers are working on reducing the heat generated by the chip before it can be incorporated into notebooks.

 

"In the very long run, the G5 is part of our long term processor roadmap, but it will be some time before that processor will be in a notebook," said Mr Joswiak.

 

He declined to be pinned down to a date for G5 portables, but pointed out that it had taken at least two years for the G4 chip to make it from the desktop to the notebook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer PBG5 att bli extra dyr för att den tar så lång tid att få klar kanske??

 

Inte bra...

 

Tror ni Apple behöver sommarjobbare?? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Storleken beror ju också mycket på att man har en inbyggd projektor. Den syns inte på bilden eftersom den kommer ut på baksidan av datorn.

 

Jag säger bara TACK GUD!! Nu kommer projektorerna aldrig att strula mer.

 

hihi :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ser ut som en blank Dell... Min polare har en som vi kallar Tjocka Berta. Denna Powerbook G5 kunde väl heta nåt i stil med "Fat Boy not Slim"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger man PB G5 på en bänk i tunnelbanan så kanske polisen tror att det är en bombväska...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ytterst tveksam till sanningshalten i bilden är speciellt hög.

verkar förden delen väldigt dåligt med "lufthål" för att kunna vara riktigt (om man jämnför med PM G5).

 

XServe G5 med 970FX är betydligt smalare förresten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vissst, om man följer apples designutveckling så tror jag inte denna bild är riktig!!!

 

den är fejk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vissst, om man följer apples designutveckling så tror jag inte denna bild är riktig!!!

 

den är fejk

Klart den är riktig, annars skulle den ju inte vara på Internet. Allt som finns på Internet är sant, det måste det vara enligt lagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vissst, om man följer apples designutveckling så tror jag inte denna bild är riktig!!!

 

den är fejk

Klart den är riktig, annars skulle den ju inte vara på Internet. Allt som finns på Internet är sant, det måste det vara enligt lagen.

Vaddå fejk!? Jag har ju själv settt den på bild med mina EGNA ÖGON!!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Den sitter ju på ANDRA sidan...... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Den sitter ju på ANDRA sidan...... ^_^

Nej det gör den inte, för minnseskortsläsare kommer inte behövas länge till.

 

Snart har alla digitalkameror inbyggd Bluetooth(next generation) som kan överföra till datorn lika snabbt som Usb 2.0.

 

Och skulle inte datorn/kameran ha bluetooth , ja men använd usb då!!

 

:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Den sitter ju på ANDRA sidan...... ^_^

Nej det gör den inte, för minnseskortsläsare kommer inte behövas länge till.

 

JOHO! För den är bakåtkompatibel..... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Den sitter ju på ANDRA sidan...... ^_^

Nej det gör den inte, för minnseskortsläsare kommer inte behövas länge till.

 

JOHO! För den är bakåtkompatibel..... ;)

Den har ADB, och går att starta i ända ner till Mac OS 6!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu saknar den bara en minneskorts läsare. Att Apple kan glömma en sådan viktig sak!

Den sitter ju på ANDRA sidan...... ^_^

Nej det gör den inte, för minnseskortsläsare kommer inte behövas länge till.

 

JOHO! För den är bakåtkompatibel..... ;)

Den har ADB, och går att starta i ända ner till Mac OS 6!

För att inte glömma att den har localtalk portar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markuslagerwall

Jag hoppas verkligen att ingen trodde att den var på riktigt!

Please asså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...