Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Första bilden på Powerbook G5!


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Som första tidning i världen kan vi nu presentera en bild på den kommande Powerbook G5.

Enligt uppgift har det inte varit möjligt att få ned den nya modellen i samma storlek som PB G4, men det spelar väl ingen roll när vi får en G5-processor under skalet? Modellen har som synes dubbla dvd-brännare och ska enligt våra källor kunna starta Photoshop på under sekunden.

 

pbg5_mock_300.jpg

 

 

 

 

 

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Dom löste alltså kylningen med inbyggd kylkompressor typ kylskåp. Precis vad jag trodde :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att den har en förvaringslucka på andra kortsidan med plats för hörlurar, handskar och div. tillbehör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJ oj oj...

 

Om den ska vara så stor så hoppas jag inte den är tung iaf...

Bärbart ska ju vara bärbart, annars är det meningslöst!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den blev så stor för att man skulle få plats med infällbara hjul och handtag då den blev för tung att bäras med dessa tillbehör..... (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...man får en bärare med på köpet av arbetsförmedlingen/staten.... på så sätt löses en del av våra problem med arbetslösa... att sedan programmen hackas ihop på alla sidor av jordklotet är klart ännu bättre... undrar hur stora nästa modeller av G5orna blir.... trippla storleken då det bara blir fler bärare och ännu mindre arbetslöshet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske finns ett extrafack där man kan lägga in en extra dator, typ en iBook!!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
...man får en bärare med på köpet av arbetsförmedlingen/staten.... på så sätt löses en del av våra problem med arbetslösa... att sedan programmen hackas ihop på alla sidor av jordklotet är klart ännu bättre... undrar hur stora nästa modeller av G5orna blir.... trippla storleken då det bara blir fler bärare och ännu mindre arbetslöshet...

Haha, det där påminner mig om den uppfinningsrike killen i Lorry som var full av storslagna idéer men alltid glömde att tänka på den där sista detaljen.

"Tänkte inte på det..." :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Enligt uppgift kommer namnet inte att bli Powerbook G5 utan MovieBox G5. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... har aldrig varit min sak med detaljer... sånt tar andra hand om...

 

B)

 

 

Ideer är mitt liv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt uppgift kommer namnet inte att bli Powerbook G5 utan MovieBox G5. :D

BrickBox G5

 

Fotnot: Brick är engelska för tegelsten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt uppgift kommer namnet inte att bli Powerbook G5 utan MovieBox G5. :D

He he he, det vore något...

 

Två dvdspelare och fack för hundra filmer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att den innehåller en bärbar PC!!! Revolutionerande nyskapande APPLE! Apple innehåller ett PÄRON.... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte så som det ser ut nu iaf! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har ändrat designen lite sedan de första bilderna som vi hade här på forumet i september 2003. I den här tråden. Tyder ju på att kylningen ändå är något fixad nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hähähä, liten och smidig... :P

 

Den har väl HP:s hela sortiment inbyggt, därav storleken? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...