kokopelli Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Mail i Panther vägrar bifoga EPS-filer. Vad gör jag för fel... Har aldrig stött på problemet förut. Håller på att bli galen! Har någon en lösning på problemet blir jag överlycklig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Hur stora filer är det? Vad sker - ge mer underlag. Felmeddelande sähger? Mail du menar prigrammet mail eller tex Entorgae? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokopelli Posted April 19, 2004 Author Share Posted April 19, 2004 Japp, jag menar programmet mail. Filerna fryser vare sig de är pyttesmå eller enorma... Inget felmeddelande alls. Den otrevliga lilla snurrande regnbågsbollen snurrar och snurrar....Mail fryser helt enkelt! Jag blir tvungen att tvångsavsluta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Sorry kan inte om mail. Använder Entourage. Ledsen för det. Hoppas ngn annan kan hjälpa dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Kan du sända andra attchments - bar en följdfråga. jpg - .doc - eller så??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nissen Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Lägg dom i en mapp och zippa eller sitta sen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.