Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Tillbaka till där man började

Mac_Morpheus

Recommended Posts

Mac_Morpheus

Va skönt nu är man snart tillbaka där man började med datorer en mac som hette performa 400 och mitten av nästa vecka är man en glad ägare av en G5 MAC RULES :P

Hoppas du blir nöjd med din G5a :)

Jag skulle bli förälskad (w00t)

Mac_Morpheus
Hoppas du blir nöjd med din G5a :)

Jag skulle bli förälskad (w00t)

Jo det kommer jag att bli njödmed min G5:an.Och bli förälskad i den och jag kan försrå att,många skulle vilja ha en G5:a men för många är den för dyr och det är synd tycker jag...

Joakim Ågren

Hej!

Ja Visst Mac Rules!

Men tyvärr bara på proffssidan och för de bättre bemedlade som har råd! :(

Synd att Apple övergett att försöka ta marknadsandelar på konsumentsidan!.De gjorde i alla fall ett ärligt fösök 1999-2000 som lyckades bra och som jag tycker skulle ha lyckats ännu bättre om man hållt ut ända tills idag!.

Mac_Morpheus
Hej!

Ja Visst Mac Rules!

Men tyvärr bara på proffssidan och för de bättre bemedlade som har råd! :(

Synd att Apple övergett att försöka ta marknadsandelar på konsumentsidan!.De gjorde i alla fall ett ärligt fösök 1999-2000 som lyckades bra och som jag tycker skulle ha lyckats ännu bättre om man hållt ut ända tills idag!.

Hejsan Joakim Ågren!!!!

Jo det har du rätt i att det är dom som har pengar som har råd.Själv har jag sparat pengar för att få råd att köpa G 5:an jo

det tycker jag med att det är synd att Apple har ju helt lämmnat

marknadsandelar på konsumentsidan.Jo det har du rätt i men det är ju så att apple sattas nog mer på företag än för privat användare

Mvh

Janne

Fast många PC användare köper dyra PC datorer. Farsan har faktiskt beställt en PC som var värd mycket mer än den dyraste G5:an. Fast eftersom det var ett mycket bra Hem-PC avtal så fick han typ halva priset avdraget. Och då är nog G5:an en snabbare dator. Dom billiga PC-datorerna är inte så bra dom heller, nog endast grafiken som är bättre.

Mac_Morpheus
Fast många PC användare köper dyra PC datorer. Farsan har faktiskt beställt en PC som var värd mycket mer än den dyraste G5:an. Fast eftersom det var ett mycket bra Hem-PC avtal så fick han typ halva priset avdraget. Och då är nog G5:an en snabbare dator. Dom billiga PC-datorerna är inte så bra dom heller, nog endast grafiken som är bättre.

Jo det stämmer att det finns folk som köper dyrare Pc datorer.Farsan din kanske anväder sin dator till nåt anvacerat saker annas behöver man inte än dator som är snabbar än en G5:an hemma.Jo man brukar få en bra pris för hem Pc avtal och fick även för halva priset då är det ett bra avtal men det beror vart man jobbar och vilka avtal dom har.Jopp G5:an är en snabbar dator och när det gäller pc är det som du säger att det är grafiken som är bra på en pc annas tycker jag att pc:en är en skit dator som har fullt med virus och trojaner,hänger sig för det mesta ha det så bra....

Mvh

Mac_Morpheus

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...