Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte läsa bifogade dokument


krasp

Rekommendera Poster

När jag bifogar pages i ett dokument som jag mailar till min iPhone så finns dokumentet med men när jag öppnar det så är det bara en blank sida. Vet någon vad detta beror på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollat så exakt det mailet visas korrekt på en dator? vidarebefodra eller kolla bara helt enkelt på en dator...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Kollat så exakt det mailet visas korrekt på en dator? vidarebefodra eller kolla bara helt enkelt på en dator...

Har upptäckt att jag måste spara ned det jag skriver i Pages dokumentet som ett Word dokument för att det skall gå att läsa i min iPhone. Verkar inte det lite konstigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollat så exakt det mailet visas korrekt på en dator? vidarebefodra eller kolla bara helt enkelt på en dator...

Har upptäckt att jag måste spara ned det jag skriver i Pages dokumentet som ett Word dokument för att det skall gå att läsa i min iPhone. Verkar inte det lite konstigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har upptäckt att jag måste spara ned det jag skriver i Pages dokumentet som ett Word dokument för att det skall gå att läsa i min iPhone. Verkar inte det lite konstigt

 

iPhone har tyvärr, konstigt nog, problem att läsa iwork-dokument

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone har tyvärr, konstigt nog, problem att läsa iwork-dokument

iPhone har i 2.2.1 problem att läsa iwork 09-dokument. Det funkade utmärkt med iwork08!

Jag hade hoppats att de snart efter att 09 var släppt skulle uppdatera stödet i iphone....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone har i 2.2.1 problem att läsa iwork 09-dokument. Det funkade utmärkt med iwork08!

Jag hade hoppats att de snart efter att 09 var släppt skulle uppdatera stödet i iphone....

Som sagt märkligt att det inte är fixat. Är dock en liten tröst att man inte är ensam för det betyder att en uppdatering kommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...