Balooba Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Jag har kasta systemupdate.plist, men Programuppdatering kommer knappt en cm, sen stoppar det för evigt, eller åtminstione i flera timmar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-tech Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 det här har jag sätt ett inlägg om för några månader sedan. det ända jag kommer ihåg är att det fick ett lyckligt slut med en lösning. har du kastat alla filer i mapppen uppdate som ligger i huvudbibloteket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 Jag har också letat efter det inlägget. Nu har jag kastat två .plist för software och systemupdate, kastat mappen update, men proggramuppdateringen hänger sig fortfarande på samma ställe, och dit når den på bara nån sekund. Behörigheter är fixade. Kan tänka mig att detta inträffade efter senaste uppdateringen av APExtreme, kan de va nåt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Denna är väl inte till hjälp http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106695-sv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 Denna är väl inte till hjälp http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106695-sv Nej, men jag hittade i användarbiblioteket en mapp "com.apple.SoftwareUpdate" som innehöll en cache.db. Genom att kasta den fick jag igång allt som det ska och sitter nu med en helt uppdaterad maskin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wall7 Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Nej, men jag hittade i användarbiblioteket en mapp "com.apple.SoftwareUpdate" som innehöll en cache.db. Genom att kasta den fick jag igång allt som det ska och sitter nu med en helt uppdaterad maskin. Det gläder mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 Det gläder mig. Ingen kan vara gladare en jag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
farfetched Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hallå. Tänkte ni ville fortsätta lägga era pannor i djupa veck. Kommer inte ens så långt. Klickar på 'installera 5 objekt'-knappen, den grånar, sen inget mer. Jag kan markera om i de olika uppdateringarna och åter klicka på knappen. Inget händer. Sitter på PB 10.4 Och jag har gjort det som det talas om tidigare i tråden. Tacksam för idéer. // farfetched Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.