Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inbördeskrig i USA ?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Snurrigt! Det är nog större chans att Ryska väldet faller samman.

Amerikanerna är alldeles för fullproppade av "biggest in the world" för att klara att delas upp i småbitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha härligt är det 1:a april ännu? :lol:

 

Jag tror nog att USAs tid som inflytelserik stormakt snart är räknade, men jag skulle personligen nog inte gå så långt som att säga att det kommer bli inbördeskrig och splittring i flera mindre stater. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världens ekonomiska maktcentrum kommer definitivt att flyttas, sen om det blir Bryssel, London, Singapore eller Peking som blir världens nya Wall Street det kan bara framtiden utvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul kille! Undrar om han tar sig själv på allvar................ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hawaii borde bryta sig ut. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hawaii borde bryta sig ut. :borstatanderna:

 

Och alaska borde återgå till ryssland :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hawaii borde bryta sig ut. :borstatanderna:

... och uppgå i Svenska Unionen! B) Öland, Gotland och Hawaii! Snacka om semesteralternativ.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... och uppgå i Svenska Unionen! B) Öland, Gotland och Hawaii! Snacka om semesteralternativ.... :)

Det är väl inget som hindrar dig från att semestra på Hawaii redan idag? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inget som hindrar dig från att semestra på Hawaii redan idag? :borstatanderna:

 

Jo..$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inget som hindrar dig från att semestra på Hawaii redan idag? :borstatanderna:

 

Jag vill flyga inrikes eller ta Hawaii-färjan................................. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo..$

 

 

Jag vill flyga inrikes eller ta Hawaii-färjan................................. :totaltgalen:

Såvida vi inte rent fysiskt ska flytta på Hawaii så blir det ju knappast billigare att flyga dit, eller hur? Och om vi flyttar på eländet så lär ju inte vädret vara detsamma... :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såvida vi inte rent fysiskt ska flytta på Hawaii så blir det ju knappast billigare att flyga dit, eller hur? Och om vi flyttar på eländet så lär ju inte vädret vara detsamma...

 

Vi kan putta ut Norge i havet och placera Hawaii i dess plats! Nu kommer det ju, som du förutspått, förstöra deras fina väder, så vi får nog räkna med en hel del sura miner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan putta ut Norge i havet och placera Hawaii i dess plats! Nu kommer det ju, som du förutspått, förstöra deras fina väder, så vi får nog räkna med en hel del sura miner!

 

Men vad är några sura miner då det ekonomiskt troligen är en vinst eftersom Hawaii har vulkaner vilket innebär gratis energi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill flyga inrikes eller ta Hawaii-färjan................................. :totaltgalen:

 

Det är ju dyrare att flyga inrikes mellan t.ex Luleå och Göteborg än att flyga till New York idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...