vendela Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Vad heter de systemen som kom innan Jaguar 10.2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Beta, Cheetah, Puma, Jaguar, Panther... Här finner du historiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razor Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Vad är "beta" för ett kattdjur? Jag har aldrig hört talas om det iallafall... (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirre Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 den här kanske? Beta http://fweb.midi.co.jp/~g-river/Doodling/S.../SabelTiger.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 En katt har ju riktiga "betar" men killen på Apple kunde inte säga "r" Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 skrev du fel innan poca eller vilken version hade "beta" som kodnamn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 skrev du fel innan poca eller vilken version hade "beta" som kodnamn? Jag tänkte mer på Public Beta,, och den gick väl aldrig ut till allmänheten utan till utvecklare... Siam känner jag inte riktigt igen..Siameskatt möjligen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Märligt är ju att Jaguaren har olika färgkoder, kan undra varför inte Panthern har det...Pink Panther Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 skrev du fel innan poca eller vilken version hade "beta" som kodnamn? Jag tänkte mer på Public Beta,, och den gick väl aldrig ut till allmänheten utan till utvecklare... Siam känner jag inte riktigt igen..Siameskatt möjligen.... Public Beta gick just ut till allmänheten Det kan ju vart de Public står för hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Du menar att Apple sålde en beta till allmänheten (w00t) Fick man inte den för att provköra.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 200kr kostade den ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Nu minns ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 18, 2004 Author Share Posted April 18, 2004 Vilket system var mest ostabilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted April 18, 2004 Share Posted April 18, 2004 Vilket system var mest ostabilt? Ja det borde väl vara Public Beta Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderMac Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Min brorsa köpte Public Beta och testade på sitt jobb.... det var grymt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Addex Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Vet någon vart man kan få tag på screenshots alt. videos av Public Beta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 http://www.arstechnica.com/reviews/4q00/ma...s-x-beta-1.html Mot slutet är där lite bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razor Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Jag har kört OSX sedan public beta... Fast jag slutade inte använda OS9 förrän Jaguar, tror jag bestämt det var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Vad är en Public beta värt idag? Är det ngt att har förutom en rolig sak att ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razor Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Skulle gissa på "inget". Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted April 19, 2004 Author Share Posted April 19, 2004 Vaför är Public Betor så ostabilla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted April 22, 2004 Share Posted April 22, 2004 Vaför är Public Betor så ostabilla? Beta betyder att programmet inte är färdigutvecklat när programmet når stadiet 1.0 så är det OK att använda så om du kikar in på versiontracker.com ... så kommer du säkert att se att en del program har just betäckningen beta Jag har för mig att det stod i ngt gammalt nr av mac world hur utvecklingsstadierna fortlöper . . . Thomas Y kan mer om det här om du vill ha mer ingående information Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.