Yoobenne Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Hej kan någon hjälpa mej med att förklara hur man fixar Microsoft Office Outlook jag fattar inte hur man fixar de , undrar om någon kan Steg för Steg förklara , sen undrar jag om man måste ha ett konto på Microsoft Office Outlook för att fixa sina kontaktar typ det är mycket därför jag vill fixa de . MVH Benjamin Link to comment Share on other sites More sharing options...
malfre01 Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Vad är det du vill ha hjälp med mer specificerat??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawert Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Man köper programmet (eller "köper") och installerar det. Då finns allt vad det gäller kontkater och dylikt där. iTunes känner automatiskt av kontakterna och synkroniserar dem, du behöver inget konto. Edit: Sorry, det blev ju ingen steg för steg guide, men du behöver ju såklart få programmet någonstans ifrån för att installera det, och då följer steg-för-steg-guider med. Mig veterligen så får man inte diskutera piratkopierat material på detta forum, därav så kan jag endast hänvisa dig till en butik för inköp av programmet. Hojta till när du installerat programmet så kan jag hjälpa mer, vare sig det är legit eller inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoobenne Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Tack så mycket , jag har de redan på datan men det va kontakter jag ville ha mest hjälp med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawert Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Adressboken följer automagiskt med installationen. Använder du Windows Vista kan jag dock täkna mig att använda inbyggda adressboken där, men det gör du som du vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.