Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Äntligen, äntligen, äntligen


orbital

Rekommendera Poster

Okej? Men liknande har väl funnits i cydia sen innan...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vad jag sett. Det är lite lurigt för när man först tittar på sidan ser man en lockscreen men programmet har en riktig weekview a'la ical. Har sökt som en dåre tidigare men det här är det första jag hittat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej? Men liknande har väl funnits i cydia sen innan...?

 

Jepp "Lock Calender" heter den snyggt och transparant om man vill det. Dock inte spanat in denna nya stjärnan nåt närmre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kalendrar med veckovy finns dessutom i Appstore har jag för mig. Fast bara i landscape view tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt om jag tjatar men inte kalender på lockscreen utan som ett program. Titta längre ner på sidan där det finns en kort film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar onekligen rätt schysst :)

Kör dock vidare på Intelliscreen tills vidare då jag redan köpt den, men denna verkar vara ett bra alternativ.

Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker de verkar också rätt bra, men kan man inte bläddra under current mellan veckorna med fingret? De är just den vyn jag har saknat i iPhone.. Sen jag undrar också om man kan ändra i vilken mapp man har sparat en viss post i, tex att man ska gå på fotboll i hem-mappen men vill ändra efteråt till tex fritidsmappen? De går ju nämligen inte i iPhone kalender, helt sjukt störigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar dock inte att man ska tvingas betala för den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar dock inte att man ska tvingas betala för den!

:pinch: Hur tror du att det skulle fungera om ALLT var gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:pinch: Hur tror du att det skulle fungera om ALLT var gratis

 

Jag är självklart medveten om att saker kostar pengar, men en sånhär självklarhet tycker jag att Apple skulle ha tagit med från början och då är jag inte lika intresserad av att tvingas betala pengar för något som borde funnits med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...