Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Resa till Japan???


fjellis

Rekommendera Poster

Ni som har varit i Tokyo, är det sant som i den lilla filmen jag postade att det finns anställda påputtare på tunnelbanestationerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg då inga, men jag åkte aldrig Tbanan i värsta rusningstrafiken av ren självbevarelsedrift! Det kan ju ha varit ett Dolda Kameran-klipp (fnissen tyder på studiopublik), japaner är inte direkt kända för att fnissa offentligt som på filmen...

 

:ph34r:

 

[Hur kan man stava rätt när all snö har smält bort?!]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skynda er att se Tokyo/Osaka-klustret innan det är för sent. En omfattande kollaps är att vänta. Den ofattbara överbefolkningen, industrialiseringen, energiuttaget och gigantiska utsläpp gör att denna del av Japan känns overklig - man fylls av en undergångsstämning. Belastningen på ön är enorm och den stora jordbävningen ligger på lur. Det är helt klart slutet på något man ser - inte början. Det är därför kulturen just nu är så dynamisk, oförutsägbar och spännande - morgondagen finns inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läser på o läser på...o läser... svårt att fatta hur stor det hela är...

 

Detta hotel får jag för 1300 pix för två MED frukost... finnes mer japanska småhotel för lägre priser... får överlägga med sonen..

 

http://www.princehotelsjapan.com/takanawaprincehotel/

 

SAS ger rabbat för barn under 15 så sonen åker till klart lägre pris... så det blir SAS ej Finnair... eller Lufthansa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...