pëhrzzon Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Mina program och mappar har fått engelska namn (typ program blir till applications o.s.v.) Dom var svenska från början och jag har språk inställt på svenska. Kan jag få tillbaka dom svenska namnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorro Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Kan vara den klassiska buggen: Finder-Inställningar-Avancerat: Kryssa ur ”Visa alla filnamnstillägg”. /z Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted April 16, 2004 Author Share Posted April 16, 2004 Jupp där hade vi det. Men jag kan ju inte vara utan den funktionen. Hellre så behåller jag dom engelska namnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorro Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Jaja. Men dom torde vara kvar i alla fall ju. Filändelserna. Det är det som är buggen, sa prosten och tog en svängom. /z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Dum fråga kanske...men varför vill du ha kvar filändelserna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted April 16, 2004 Author Share Posted April 16, 2004 Jag vet inte men det känns bättre så i alla fall för en gammal WinDozare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Usch så du pratar Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted April 16, 2004 Author Share Posted April 16, 2004 Usch så du pratar Jag får be om ursäkt för mitt beteende i det inlägget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razor Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Jag gillar att se filändelser... det kan vara användbart, ju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zero Posted April 18, 2004 Share Posted April 18, 2004 Samma här, skrev till å med .jpg å .gif på bilder när ja satt på Amigan. Eftersom det e ju inte alltid man ser filerna med stora iconer, där man enkelt ser vad som e vad. Och en del typer av filer ser man inte exakt vad det är för typ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.