Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Alla tillagda program har slutat att funka?


putter1

Rekommendera Poster

Som rubriken lyder,vad kan problemet va.Alla program som jag har lagt till ifrån Appstore har slutat funka,när man ska starta ett program så börjar den att loada men sen återgår det till menyn bara precis som inget har hänt?Är det nån annan som har vart utför detta?Mvh P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hänt mig.

Jag installerade om programmen så funkade allt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MrKillBill
Som rubriken lyder,vad kan problemet va.Alla program som jag har lagt till ifrån Appstore har slutat funka,när man ska starta ett program så börjar den att loada men sen återgår det till menyn bara precis som inget har hänt?Är det nån annan som har vart utför detta?Mvh P

 

Vet inte varför men det brukar räcka med att radera och installera om ett av de tillagda programmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför men det brukar räcka med att radera och installera om ett av de tillagda programmen.

Jag hämtade hem ett nytt program ifrån Appstore,nu funkar alla program igen som dom ska haha.Men det är ju klart att det kommer ju bli en hel del nya ikoner om jag ska göra så här varje gång,hoppas att det va en engångsföreteelse :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hände mig vid flera tillfällen under en period, men som en av de andra föreslog så kan man antingen avinstallera och installera om programmet eller synka med iTunes. Man kan ju försöka att göra reset också, men det hjälpte inte för mig iaf, synkning löste problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...