edomac Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 hej går det att ha e-legitimation när man använder en mac ????? jag har nordea men det verkar som det är ej möjligt. när jag besökte Försäkringskassan så upptäckte jag att deras system gällde bara windowsanvändare. har jag fel ???? tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Jag har e-legitimation på Mac. Från BankID genom handelsbanken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thandersson Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Jag har också e-legitimation. BankID från Swedbank. Fungerar överallt där jag försökt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Här är en länk till tråd om Nordea och E-legitimation, förhoppningsvis kan du finna svar där: https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=51222&hl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.