Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Uppdateringar i appstore

MrKillBill

Recommended Posts

Under den senaste tiden måste jag ständigt uppdatera mina program hämtade i appstore och det gäller även gamla uppdateringar. Någon fler som drabbats och vet anledningen?

Ja, jag har samma problem. Ibland står det att jag har 5-10 program att uppdatera. Det brukar dock räcka med att stänga ner och öppna app store för att de ska försvinna. Fast det är rätt störande.

Samma här, händer mig en gång varje vecka ungefär. Även jag startar App Store och stänger ned det. Dock visade det sig nu senast (i denna sekund) att det är massa gamla uppdateringar som den ändå vill ladda ned.

Hmm, jag har också detta problem.

Märkligt - beroende på om jag är uppkopplad via 3G eller via Wifi, så har jag antingen massor av uppdateringar eller bara några eller ingen alls. När jag sedan ansluter den till iTunes så ger även iTunes olika besked om jag behöver uppdatera något eller ej.

/ Kiwi

Tydligen så för alla för det är inte någon som skrivit att de inte har "problemet"

Det här hände relativt sällan, men de sista veckorna kommer det i princip hela tiden. Riktigt irriterande att bli påmind om att installera det jag redan installerat. Frågan är varför det kommer oftare nu, kanske någon som har tabbat sig? (Ett kodfel/serverfel rör det ju sig om ändå).

Samma för mig den här veckan...sjukt irriterande...

jaha? Så nu kommer alla sluta använda appstore bara för det eller?

jaha? Så nu kommer alla sluta använda appstore bara för det eller?

Jag blev såå arg så jag sålde min iPhone! :utskallning:

:hihihi:

• 2 weeks later...

Dags att skaka liv i den "gamla" tråden...

Jag hade samma fenomen häromdagen. När jag försökte uppdatera, så sade telefonen att uppdateringen bara var kostnadsfri till de som redan köpt applikationen. Jag hade ju köpt den, så jag klickade på installera. Sedan märkte jag att Apple ändå hade dragit pengar för appen... :sarcastic:

Nu har jag inte märkt av några "spökuppdateringar" på ett antal dagar.

Hur är det för er med uppdateringarna?

/ Kiwi

Alla mina "köpt"napps från appstore slutade att fungera, jag gick in i appstore och då skulöle jag tydligen uppdatera alla, jag tryckte uppdatera den uppdaterade endast en men sen funkade alla apps som vanligt.... mycket märkligt!

För mig löste det sig för några dagar sedan, bara slutade komma dessa konstiga. Måste varit något vajsing på Apples servrar.

Damn you Apple!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...