Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone klår Windows Mobile i antalet tredjepartsprogram

Nyhetsroboten

Recommended Posts

Sedan när blev antalet en bra måttstock på hur bra kvalitet det är på saker o ting?

Sedan när blev antalet en bra måttstock på hur bra kvalitet det är på saker o ting?

Vem har pratat om kvalitet? Den här nyheten berättar bara om hur bra det går för App Store.

Roughly Drafted har också skrivit om det och har dessutom försökt att förklara varför det är så framgångsrikt.

Report: iPhone “miles ahead” of competing app stores.

precis...det är samma argument som pc-geeksen kör med när de i panik försöker komma på något positivt med windows - att det finns så många 3epartsprogram.

hellre kvalitet än kvantitet.

precis...det är samma argument som pc-geeksen kör med när de i panik försöker komma på något positivt med windows - att det finns så många 3epartsprogram.

hellre kvalitet än kvantitet.

Håller helt och hållet med. Det där får man hela tiden höra från PC-anhängarna... Jag brukar svara att det är konstigt att jag använder fler program i min Mac än vad de gör i sina maskiner.

För att citera dig: Hellre kvalitet än kvantitet!

Vem har pratat om kvalitet? Den här nyheten berättar bara om hur bra det går för App Store.

Roughly Drafted har också skrivit om det och har dessutom försökt att förklara varför det är så framgångsrikt.

Report: iPhone "miles ahead" of competing app stores.

vad är kvalitet för dig? är det att det ska finnas 200000000 program bara för att, eller är det att programmen verkligen tillför plattformen något konstruktivt. Jag vet en mängd användare som bara laddar ner program från appstore för att 12timmar senare ha tröttnat på det och kastar det igen.

Jag vet en mängd användare som bara laddar ner program från appstore för att 12timmar senare ha tröttnat på det och kastar det igen.

Det är klart att man kanske laddar ner många program som man sedan inte använder... Så är det ju inom allt när det gäller teknik. Det är de gångerna man hittar ett program som man gillar som man blir överlycklig över App Store.

Hur skulle det finnas tid att använda alla program som man laddar ner?

Det är klart att man kanske laddar ner många program som man sedan inte använder... Så är det ju inom allt när det gäller teknik. Det är de gångerna man hittar ett program som man gillar som man blir överlycklig över App Store.

Hur skulle det finnas tid att använda alla program som man laddar ner?

Varför ladda ner bara för att göra det? I alla fall jag laddar ju ner något för att använda det, men jag kanske är lustig i det fallet.

Dessutom visar ju statistiken att det är mest spel som laddas ner. Program för produktivitet kommer mycket långt ner. Alltså är appstore mest en lekstuga för "gamers".

vad är kvalitet för dig? är det att det ska finnas 200000000 program bara för att, eller är det att programmen verkligen tillför plattformen något konstruktivt. Jag vet en mängd användare som bara laddar ner program från appstore för att 12timmar senare ha tröttnat på det och kastar det igen.

Det låter som konsumentbeteendet i stort. Slit & släng.

Kvalitet har inte med nyheten att göra och jag kan varken säga bu eller bä om det.

Vad som däremot är intressant i denna tråd med just denna nyheten är att App Store är väldigt framgångsrik, och att det möjligtvis kan göra Apples iPods som plattform ännu mer populär.

Varför ladda ner bara för att göra det? I alla fall jag laddar ju ner något för att använda det, men jag kanske är lustig i det fallet.

Jag laddar inte ner enbart för att "ladda ner" program... Men jag har kanske inte tid att använda alla program hela tiden. Använder du alla program du har laddat ner? Om nej, varför inte?

Jag laddar inte ner enbart för att "ladda ner" program... Men jag har kanske inte tid att använda alla program hela tiden. Använder du alla program du har laddat ner? Om nej, varför inte?
I det stora hela ja.

Det finns program som inte fungerat som jag velat som jag har kastat igen.

Men då har du ju inte samma utbud heller... ;)

utbudet är ju hela appstore, vilket är lika för alla. Sedan att det finns mera spel än nyttoprogram är en helt annan sak. Det visar på att iphone / ipod touch inte i första hand är enhet för produktivitet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...