Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

40 sidor HP-reklam!


untermensch

Rekommendera Poster

untermensch

I juli förra året förfasade vi läsare oss över HP:s då 28-sidiga reklaminlaga. I senaste numret var den på 40 sidor.

 

Har tidningen verkligen så usla finanser att denna prostitution är nödvändigt OK, "med mer pengar kan vi göra en bättre tidning", men kan man inte göra en tillräckligt bra utan den där skiten? Det är ju så mycket snack om hur man stoppar oönskad epostreklam, åsså förmedlar ni glatt oönskad pappersreklam!

 

Er ställning som obundet kritiskt granskande organ (utopi?) får sig en knäck, eftersom det redaktionella materialet lika gärna kan vara "köpt".

 

Om ni ger f-n i att binda in dylik reklam utan skickar med den som separat bilaga, så pröjsar jag gärna en liten extraslant för en "bilagelös" prenumeration. Fast då betalar väl inte HP lika mycket pengar.

 

Hoppas HP och andra företag som kör sånt här förstår att jag (storkonsument, höhö) aldrig någonsin köper en produkt från dem. När konkurrerande produkter numera är så jämnstarka väljer jag alltid den som har lägst profil i reklamen, för de har satsat sina stålar på kvalitet istället (hoppas jag).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Som sagt, detta diskuteras tråden ovan.

Stänger denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...