Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Gammalt nummer

asson

Recommended Posts

För ca 2 veckor sedan köpte jag februarinummret av MW, nr2. Jag köpte den för att läsa om Windows på macen. Nästa nummer skall komma i butik 5 mars och bl.a skall 6 st ekonomiprogram testas. Det är något som jag vill läsa om så även det nummret har jag tänkt att köpa.

Idag när jag var till konsum för att köpa apelsiner så såg jag i tidningshyllan ett nytt nummer av MW. Kanon, då har nya nummret kommit tänkte jag och köpte med tidningen. Väl hemma har jag nu läst igenom tidningen utan att finna ett spår av det utlovade testet, inget annat heller för den delen av det som utlovats finns med. Jag tittar då närmare på framsidan och ser att där står, döm om min förvåning. NR 4 April 2008 :tappahakan: Åtgången på MW verkar vara usel minst sagt. Jag ska åka tillbaka med tidningen, förhoppningsvis får jag lämna tillbaka den men tyvärr har jag inte kvar kvittot. Det lämnade jag i affären.

Jag tror att det är mycket svårt att reklamer en tidning om den inte är plomberad.

Har de fler MW i butiken av samma nummer så tror jag inte att det är ngt problem.

Har de fler MW i butiken av samma nummer så tror jag inte att det är ngt problem.

Precis! De kan nog knappast hävda att särskilt många andra butiker i området säljer en ett år gammal tidning... :lol:

Jag har varit till konsumburiken och påpekat det hela. Fick pengarna tillbaka utan knussel. :) De hade fler nummer kvar. De tyckte det var märkligt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...