Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leveranstid nya iMacarna (mars 2009)


kiwi

Rekommendera Poster

Här ser man att det rör sig om en 4850 mobility men inte strypt som många trodde den skulle vara

post-36705-1239805158.jpg

post-36705-1239805176.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Grattis till din nya Mac, känslan att ha köpt en helt ny dator är helt underbar, Kommer ihåg när UPS kom hem med min MBP i nov :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som macvirgin känns det extra pirrigt och jag är lite grinig över att my prescious skall övernatta alldeles ensam på Bromma. I morgon blir det iaf unboxing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kiwi & iller: Ni råkkar inte ha några spel att testa och ge oss några benchmarks av era nya iMacs med 4850 kortet?

 

Jag kör mest med Adobes CS4-svit, så jag har inte så mycket i spelväg att testa med. :rolleyes: Finns det inte något bra benchmarkprogram till Mac? Har mest hört dåliga saker om Xbench, som inte verkar ha blivit uppdaterat på några år heller.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paktetet har anlänt, på kontoret, men jag är hemma idag... Måste dit vid tretiden så det får tvärr vänta till dess. Nästa inlägg blir skrivet på iMac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var tyvärr på jobb när UPS kom igår. Men tagit ledigt idag.

Har en hel hop med spel så jag skall då ta och testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paktetet har anlänt, på kontoret, men jag är hemma idag... Måste dit vid tretiden så det får tvärr vänta till dess. Nästa inlägg blir skrivet på iMac.

 

Nästa inlägg blev inte skrivet på min nya iMac eftersom allt jävlats sedan jag började pilla med bootcamp (detta är kanske fel tråd, sorry). Det börjar med att det inte går att klicka sig vidare efter installationen av Vista eftersom Vista måste startas upp efter reg av användare men det går inte att skriva användare utan ett tangentbord och blåtandsdrivrutinerna som finns på installationsdisken går inte att komma åt förrän Vista är helt igång, arrgghh. Sen jag lånat ett USB tangentbord fick jag igång Vista och allt verkade ok men tangentbordet avinstallerades hela tiden. Jag gav upp för dagen och startade om med OSX som då inte hittade vare sig tangentbord eller mus. Jippi. Och hur F*N skall jag då få igång burken. In igen med USB och startade upp. Försökte ansluta bluetoothenhet men nepp, saknar hårdvara, tydligen i iMacen. Ominstallerar nu OSX och hoppas på att det hjälper men mitt första möte med OSX ligger än så länge inte på plus.

PS Den är dock vacker, helt underbar, och det lilla jag hann pröva av OSX, innan bootcamp, verkade suveränt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Apple's sida står det i princip att alla produkter skickas inom 24 timmar. Hur kan det komma sig att ni får vänta i flera veckor?

 

Gäller detta MacBook Pro också, eller bara iMac?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Apple's sida står det i princip att alla produkter skickas inom 24 timmar. Hur kan det komma sig att ni får vänta i flera veckor?

 

Gäller detta MacBook Pro också, eller bara iMac?

Gäller, gällde?, bara iMac med Ati-kortet. Tydligen har inte produktionen startat förrän nyligen eftersom det ännu inte finns några tester med det grafikkortet. Leveranserna världen över har alltså nystartat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...