Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

CD-skiva av papper rymmer 25 GB!!


Axelman

Rekommendera Poster

WOW!

 

Låter hur bra som helst!!! 51% papper... Undrar vad de övriga 49% är för material?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förr nedvärderade man folk när man undrade om de var kvar i pappslöjden! Han som blev kvar längst han ä rik nu!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markuslagerwall

Teknikska framsteg är det underbaraste som finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.. ”vi” behöver ngt - som är större än en 4.7 DVD för att spara jobb på... i förhållande till de HDs som finns i dag och skivor/Cds/DVDs - samt billigare/styck!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa steg är den hårddiskfria datorn med omedelbar access till lagrad info.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW!

 

Låter hur bra som helst!!! 51% papper... Undrar vad de övriga 49% är för material?

1:or och 0:or :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så när man kikar in i CD-brännaren på sin nästa Mac så kommer man att hitta en blyertspenna och ett suddgummi... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW!

 

Låter hur bra som helst!!! 51% papper... Undrar vad de övriga 49% är för material?

1:or och 0:or :D

Aj aj aj, hur kunde jag missa det??? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa steg är den hårddiskfria datorn med omedelbar access till lagrad info.... ;)

Du tjatar inte liiiiite om hårddiskfria datorer va!= :D

 

(inget ont menat, jag håller med dig )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När får vi en skiva som även funkar som kaffefilter. Bara koppla in bryggaren till datorn, lägga i ett kaffefilter på si så där 100Gig och dessutom kan man importera ett paket kaffe med ett musklick och bara några sekunder senare så är bryggaren färdiga att brygga kaffet du beställde. (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa steg är den hårddiskfria datorn med omedelbar access till lagrad info.... ;)

Du tjatar inte liiiiite om hårddiskfria datorer va!= :D

 

(inget ont menat, jag håller med dig )

F´låt..... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När får vi en skiva som även funkar som kaffefilter. Bara koppla in bryggaren till datorn, lägga i ett kaffefilter på si så där 100Gig och dessutom kan man importera ett paket kaffe med ett musklick och bara några sekunder senare så är bryggaren färdiga att brygga kaffet du beställde.  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)

Nu börjar vi komma nån vart i debatten!!! Jag har alltid efterlyst kaffebryggarfunktion på datorer och mobiltelefoner... särskilt när försäljarna blir FÖR dryga om alla "HELT oumbärliga finesser".... (w00t) (w00t) Vad sägs om att joina mig i det kriget att fråga efter kaffegryggarkompabilitet när säljarna blir väl unkiga... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst iMatte

Ok - 25 gig på en pappersskiva. Tror ni att våra vänner pc-mupparna kommer att ta bort sina älskade diskett-enheter nu då ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaddå!? Disketter är väl en del av Windows!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he...

Ja du, jag tror aldrig pc burkarna med windose på kommer ta bort diskettstationen!!!

 

Men vad är fördelarna med just papper???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he...

Ja du, jag tror aldrig pc burkarna med windose på kommer ta bort diskettstationen!!!

 

Men vad är fördelarna med just papper???

Tar man bort diskettstationen kommer Windows att vrida sig i plågor...

 

Papper är miljövänligare, billigare och kanske enklare....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...