Axelman Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Citerar: Band-/körmedlemmar Sökes: NÅGON SOM VILL SJUNGA ???? Hej Jag söker någon som vill sjunga på mina låtar, jag hade tänkt att du skulle lägga på sång och körer, gärna efter egen melodi. Jag har massor med låtar som är färdiga men det finns ingen sång på dem. Om du inte bor i Umeå så är det inga problem, jag skickar helt enkelt låten/låtarna till dig så kan du lägga på sången hemma i lugn och ro. Det krävs dock att du är van med ett musikprogram tex. Cubase eller något liknande, sen skickar du tillbaks sångspåret och då mixar jag ihop allting till en färdig låt. Låter det kul ? skicka mig ett meddelande så kan vi pratas vid. Anders, Umeå Kontaktinformation Anders Umeå, Västerbottens län Email: Kontaktformulär Telefon: 090-190056 Tror du jag skojar hittar du anonsen HÄR!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjg Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Inget ovanligt produktionsförfarande. En polare till mig har jobbat på detta sätt mot både Australien och USA i många år, då gällande bas och gura. Man ska bara se till att ha alla papper klara vad gäller upphovsmannarätten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.